۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
آموزش افتتاح حساب بایننس با ارزکردیت با فیوچرز بایننس

آموزش افتتاح حساب بایننس با ارزکردیت با فیوچرز بایننس

همراهان گرامی سایت ارز کردیت، امروز با آموزش افتتاح حساب بایننس با ارز کردیت با فیوچرز بایننس در خدمت شما عزیزان هستیم.

به گزارش بازار، همراهان گرامی سایت ارز کردیت، امروز با آموزش افتتاح حساب بایننس با ارز کردیت با فیوچرز بایننس در خدمت شما عزیزان هستیم. در این مقاله به معرفی حساب بایننس، وریفای و ثبت نام در این حساب و نیز فیوچرز بایننس را برای شما شرح خواهیم داد. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه هستید، سپاسگزاریم.

بایننس Binance چیست؟

بایننس یک بستر جهانی است که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از آن استفاده شده و در حال حاضر دارای میلیون ها کاربر می باشد. کاربران لازم است که در بایننس افتتاح حساب کرده و با بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال آن را شارژ نموده و ترید می کنند.

بایننس در واقع یک صرافی است که در بین کاربران ایرانی دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد. با وجود آن که تحریم ها مشکلاتی را در ایران در خصوص کار با این صرافی ایجاد کرده، همچنان تعداد هزاران ایرانی در بایننس مشغول به فعالیت هستند. با وجود مشکلاتی که در اثر تحریم ها ایجاد شده است، تیم سایت ارز کردیت سعی نموده تا سریع ترین و راحت ترین روش ساختن حساب بایننس را به شما آموزش دهد.

آموزش افتتاح حساب کاربری در بایننس فیوچرز

پیش از آن که حساب کاربری در بایننس فیوچرز باز کنید، لازم است که از قبل حساب بایننس معمولی داشته باشید. چنان وه از پیش دارای حساب کاربری معمولی نمی باشید و قصد افتتاح حساب بایننس معمولی دارید باید وارد سایت صرافی بایننس شده و روی قسمت ثبت نام که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک نمایید. در ادامه مراحل زیر را دنبال کنید:

پس از ارسال درخواست یک ایمیل حاوی صحت اطلاعات به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد. برای آن که ثبت نام شما تکمیل گردد لازم است دستورالعمل های موجود در ایمیل را دنبال نمایید.
آدرس ایمیل مورد استفاده خود را وارد کرده و برای حساب خود یک رمز عبور قوی و مطمئن که پسورد آن را از یاد نمی برید انتخاب نمایید. در صورتی که دارای شناسه ارجاع هستید، می توانید آن را در بخش شناسه ارجاع وارد کنید. پس از تکمیل کادرهای مربوطه روی گزینه ایجاد حساب کلیک نمایید.

سپس وارد حساب کاربری بایننس خود شده و از قسمت بالای صفحه بخش آینده را کلیک نمایید.

زمانی که در صفحه مربوط به بایننس فیوچرز هستید، این امکان را دارید که در گوشه بالا و سمت راست در بخش ac آدرس ایمیل هایی که با حساب شما مرتبط هستند را مشاهده نمایید.

برای آن که حساب کاربری خود را در بایننس فیوچرز فعال کنید، روی گزینه Open New کلیک نمایید. افتتاح حساب شما به اتمام رسیده و آماده معامله می باشید!

چنان چه شما همراهان گرامی با معاملات آتی (فیوچرز) آشنا نیستید، هیچ نگران نباشید! برای کسب راهنمایی و دریافت مشاوره های کاملا رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت ارزکردیت با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و به صورت رایگان مشاوره های کاربردی دریافت نمایید.

وریفای حساب بایننس چیست؟

بایننس در خصوص احراز هویت کاربران حساس شده و حساب هایی که نیاز به احراز هویت دارند را مسدود می نماید. این نگرانی برای کاربران وجود دارد که مبادا بایننس حساب آنان را مسدود نماید. اما نگران نباشید! ارز کردیت در ادامه وریفای حساب بایننس را به شما همراهان گرامی آموزش خواهد داد. ممکن است این سوال ایجاد شود مه به چه علت باید در بایننس احراز هویت انجام دهیم؟ در پاسخ باید بگوییم که دلایل بسیاری برای این امر وجود دارد که از جمله آن می توان به قوانین مالی جهانی، افزایش امنیت و دسترسی به امکانات بیشتر را نام برد.

آموزش وریفای حساب بایننس

برای انجام دادن احراز هویت بایننس لازم است مراحل زیر را دنبال نمایید:

وارد حساب کاربری خود در بایننس شده و به بخش حساب کاربری بروید. سپس روی گزینه Identification کلیک نمایید.

گزینه Get Verified را کلیک کنید.

در این بخش مشاهده می کنید که ۳ قسمت برای احراز هویت وجود دارد. این قسمت ها از چپ به راست عبارتند از: احراز هویت ساده (پایه)، احراز هویت متوسط و احراز هویت پیشرفته. ذکر این نکته لازم است که در هر کدام از سطح ها، میزان محدودیت ها متفاوت است. به علاوه میزان محدودیت در کشور مختلف متفاوت می باشد. اگر قصد تغییر محل سکونت دارید، این امر در قسمت Residential Country/Region امکان پذیر است.

در حال حاضر امکان انجام احراز هویت پیشرفته وجود نداشته و انجام احراز هویت ساده و احراز هویت متوسط از طریق خرید کارت انجام می شود.

۴. پس از آن که سطح احراز هویت خود را تعیین نموده و کشور خود را انتخاب کردید گزینه Verify Now را کلیک نمایید. پس از انجام این کار به ادامه مراحل احراز هویت در سایت بایننس می رسیم.

۵. در این قسمت نوبت به وارد کردن اطلاعات هویتی و شخصی شما می رسد. در انجام این مرحله بسیار دقت فرمایید. زیرا پس از ثبت اطلاعات هویتی و شخصی شما امکان ایجاد تغییر در آن ها وجود ندارد. با استفاده از اطلاعات موجود در ID Card، به راحتی مشخصات خود را وارد نمایید. پس از ثبت مشخصات گزینه Continue را کلیک نمایید.

احراز هویت بایننس در سطح متوسط

با انجام مراحل فوق، سطح پایه برای احراز هویت انجام می شود که در آن اکانت وریفای می گردد. اگر قصد باز کردن محدودیت های بیشتری را دارید، روی گزینه Update to higher limits کلیک نمایید.

برای انجام ادامه مراحل لازم است تصاویر اسناد خود را در صرافی بایننس آپلود نمایید. در انتخاب کشور و ملیت نهایت دقت خود را به کار ببرید. زیرا اطلاعات باید تماما با یکدیگر همخوانی داشته باشد. اسناد مورد استفاده در این بخش می تواند کارت شناسایی، گذرنامه و یا گواهینامه کشور مورد نظر باشد. این امکان برای تمام کاربران بایننس فراهم نبوده اما با صرف اندکی هزینه می توان آی دی کارت را دریافت کرده و اکانت خود را وریفای نمود.

تصویر ID Card خود را بارگزاری نمایید. رعایت این نکته الزامی است که تمامی تصاویر باید پشت و رو باشند. عکس های بارکزاری شده باید با کیفیت و واضح باشند. پس از بارگزاری Continue را انتخاب نمایید.

پس از بارگزاری و آپلود تصاویر مدارک و مشخصات، باید از خود یک عکس سلفی که در آن صورت شما به صورت کامل مشخص بوده و هیچ کلاه، عینک یا موارد مشخصی چهره شما یا بخشی از آن را نمی پوشاند از خود بارگزاری نمایید. زاویه عکس سلفی باید رو به رو باشد. نور محیطی که عکس در آن گرفته شده باید کافی بوده و عکس با کیفیت باشد. عکس مورد نظر را بارگزاری کرده و گزینه Update را انتخاب کنید.

احراز هویت شما به پایان رسید!

جمع بندی

در این مقاله بر آن شدیم تا مطالبی کاربردی در خصوص آموزش افتتاح حساب بایننس با ارزکردیت با فیوچرز بایننس برای شما شرح دهیم. با انحام مراحل ذکر شده به صورت کام به گام می توانید افتتاح حساب بایننس را انجام داده و حساب خود را وریفای کنید. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، سپاسگزاریم!

کد خبر: ۱۳۳٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha