۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
طرح اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور نیازمند توجه دولت است
استاندار ایلام:

طرح اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور نیازمند توجه دولت است

ایلام- استاندار ایلام گفت: با توجه به توسعه زیرساخت های استان ایلام، طرح اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور نیازمند توجه دولت است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در دیدار با رئیس‌جمهور اظهار کرد: طرح اتصال ایلام به شبکه ریالی کشور که در مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به ایلام مغفول مانده بود، نیازمند توجه دولت است.

وی در ادامه خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای پرداخت غرامت به مالکان زمین‌های کشاورزی، باغات و مستحدثات روستایی واقع در حاشیه مخزن سد سیمره شد و گفت: بعد از گذشت ۲ سال از سیل فروردین ماه ۹۸ هنوز مطالبات مردم مناطق سیل زده بالا دست سد و نیروگاه سیمره پرداخت نشده است که این امر مهم نیازمند دستور مساعدت ریاست محترم جمهوری است.

بهرام نیا گفت: مجموع اعتبارت لازم اختصاص یافته به این حوزه را ۳۳۹ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: بخش قابل توجه این اعتبارات به استان لرستان اختصاص یافته است، این درحالی است که متاسفانه سیل در ایلام خسارات سنگینی بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان برجای گذاشته است.

بر اساس این گزارش در پایان، آیت الله رئیسی رئیس جمهور به خواسته‌ها و مطالبات استاندار ایلام و نمایندگان استان قول مساعد داد و مقرر شد مرتضوی معاون اجرایی پیگیری لازم را در این خصوص انجام دهد.

کد خبر: ۱۳۳٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha