۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
درخواست دولت از مجلس حفظ شاکله لایحه بودجه ۱۴۰۱ است
معاون پارلمانی رییس جمهور:

درخواست دولت از مجلس حفظ شاکله لایحه بودجه ۱۴۰۱ است

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: درخواست دولت از مجلس شورای اسلامی حفظ شاکله لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای ریل‌گذاری جدید اقتصاد کشور است.

به گزارش بازار، سید محمد حسینی افزود: لایحه بودجه مهمترین سند مالی دولت بشمار می‌آید که هم اکنون در مجلس در دست بررسی بوده و طبیعی است که با نظرات کارشناسی نمایندگان تغییراتی در آن بوجود آید، ولی دولت خواستار حفظ شاکله لایحه توسط مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: منابع درآمدی، مصرف و هزینه‌ها باید به گونه‌ای باشد که توازن برقرار شود و اگر ما بدون منابع، مصرف‌های جدیدی را تعریف کنیم در واقع کسری بودجه و تورم ایجاد خواهد شد که نمایندگان مجلس باید آن را مد نظر داشته باشند.

معاون پارلمانی رییس جمهور درباره پرداخت حقوق خاطرنشان کرد: رییس جمهور بارها اعلام کرد که ما در کشور یک نظام پرداخت عادلانه نداریم، در دوران گذشته این موضوع به وجود آمده و نهادها و دستگاه‌های گوناگون خود را استثنا کرده است و یک نظام و انسجام خوبی از قبل وجود ندارد.

حسینی گفت: سازمان اداری و استخدامی کشور مسئول شده است در رابطه با نیروهای رسمی، پیمانی، شرکتی، کارمعین، ساعتی و هر نوع دیگر یک تصمیم قاطع بگیرد تا عدالت پرداخت حاکم شود.

وی افزود: امیدواریم شرایط طوری پیش برود که نحوه پرداخت عادلانه و وضع بهتر شود و مجلس انقلابی هم همراه این تصمیم است.

کد خبر: ۱۳۳٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha