۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
حرکت دوج کوین در کانال موازی| عدم افزایش قیمت در صورت ادامه روند فعلی
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت دوج کوین در کانال موازی| عدم افزایش قیمت در صورت ادامه روند فعلی

قیمت دوج کوین تا زمان عبور از نقطه مقاومت حیاتی ۰.۱۴ دلار همچنان ثابت خواهد ماند و تنها در صورت عبور از این مقاومت می تواند اهداف بعدی را لمس نماید.

به گزارش بازار، بیلی مارکوس، از بنیانگذاران دوج کوین به هواداران و خریداران این ارز پیشنهاد کرد که تمرکز خود را از هیاهو و قیمت ناپایدار در پروژه‌های ارزهای دیجیتال تغییر دهند.

وی همچنین تاکید کرد که سرمایه‌گذاران نباید بر روی سفته‌بازی قیمت تمرکز کنند، بلکه باید روی ساخت پروژه‌های امیدوارکننده تمرکز کنند. این سخنان مارکوس در حالی مطرح می شود که دوج کوین بر روی قیمت خود قفل شده و طی روزهای اخیر پیشرفتی از خود نشان نداده است.

مارکوس همچنین در ادامه سخنان خود اظهار داشت که جامعه هواداران ارزها باید به این مهم توجه داشته باشند که تبلیغات "ناپایدار است" و بنابراین باید تمرکز خود را از هیاهو و قیمت تغییر دهد.

وی افزود: سرمایه گذاران باید تمرکز خود را از حدس و گمان قیمت به سمت پروژه های ارزی دیجیتال با پتانسیل بلندمدت در آینده تغییر دهند. گفتنی است، دوج کوین هم اکنون بیش از ۸۰ درصد از ارزش خود را به نسبت نقطه اوج خود از دست داده است.

این بنیانگذار دوج کوین هشدار داد که تبلیغات منفی می تواند بر برَند دوج کوین تأثیر منفی گذاشته در نتیجه به پذیرش عمومی آن از سوی مشتریان جدید آسیب وارد کند.

تحلیل روند قیمت دوج کوین
قیمت دوج کوین یک کانال موازی نزولی در نمودار ۱۲ ساعته تشکیل داده است، چراکه این میم کوین همچنان در یک روند نزولی قفل شده است. در صورت ادامه افزایش فشار فروش که منجر به کاهش ۱۰ درصدی قیمت خواهد شد، دوج ممکن است بیشتر سقوط کرده و مرز پایین الگوی نمودار غالب را در نقطه ۰.۱۲۴ دلار هدف بگیرد.

با این حال، اگر افزایشی در سفارشات خرید اتفاق بیفتد، قیمت دوج کوین ممکن است با مقاومت فوری مواجه شده و قیمت خود را در میانگین متحرک ۲۱ ساعته (SMA) روی ۰.۱۴۱ دلار تثبیت کند.

تنها یک شکست قاطع بالاتر از مقاومت مذکور باعث می شود که قیمت دوج کوین SMA ۵۰ دوازده ساعته را در نقطه ۰.۱۵۳ دلار و سپس در ۱۰۰ SMA دوازده ساعته را روی ۰.۱۶۲ دلار هدف بگیرد که با مرز میانی الگوی فنی حاکم منطبق است.

حرکت دوج کوین در کانال موازی| عدم افزایش قیمت در صورت ادامه روند فعلی


حرکت رو به جلوی بیشتر دوج کوین قبل از اینکه با مانع دیگری در خط مقاومت ارائه شده توسط شاخص معکوس حرکت (MRI) در ۰.۱۸۴ دلار روبرو شود، سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶% را در مرحله بعدی در ۰.۱۷۱ دلار هدف قرار خواهد داد.

سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که تا زمانی که قیمت دوج کوین از محدوده های تعیین شده در بالا و کانال موازی خود خارج شود، قیمت این ارز همچنان می تواند به تثبیت ادامه دهد.

کد خبر: ۱۳۳٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      5 2
      حقه ها دیگه رنگی نداره