۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۱
تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار در ۱۸۰ روستای گلستان| روستای بی برق نداریم
مدیرعامل شرکت برق گلستان خبرداد؛

تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار در ۱۸۰ روستای گلستان| روستای بی برق نداریم

گرگان- نصیری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: طرح تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار در ۱۸۰ روستا امسال هدفگذاری شده که طرح ۶۱ روستا به پایان رسیده است و بقیه هم تا پایان سال انجام خواهد شد.

علی اکبر نصیری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: طی دهه فجر ۱۰۲ پروژه توزیع برق در گلستان بهره‌برداری و یا کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: ۸۲ پروژه به مبلغ ۶۱ میلیارد تومان افتتاح و ۲۰ پروژه به مبلغ ۱۰۴ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی مجموع اعتبار این پروژه ها را ۱۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۵۳ هزار و ۱۱۸ خانوار از این خدمات بهره مند خواهند شد.

نصیری به برخی از این پروژه ها اشاره و بیان کرد: دو روستا با اعتبار ۴۳۲ میلیون تومان برقدار شده و ۱۱۰ خانوار از آن برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان این که روستای بی برق نداریم، اضافه کرد: طرح تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار در ۱۸۰ روستا امسال هدفگذاری شده که کار ۶۱ روستا به پایان رسیده است و بقیه هم تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی افزود: از دیگر پروژه‌ها می‌توان به توسعه و احداث شهری و روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه روستایی و شهری، ایجاد قدرت مانور، کاهش تلفات، تعویض کنتورهای مکانیکی به دیجیتالی، توسعه فیدر اشاره، بهسازی شبکه روستایی بهارستان و اصلاح شبکه رفع حریم اشاره کرد.

نصیری گفت: کاهش خاموشی‌ها، رفع حریم شبکه‌های توزیع برق، رفع افت ولتاژ، تامین روشنایی مورد نیاز برای افزایش رفاه عمومی و توسعه زیرساخت‌های اساسی شبکه از مزایای اجرای این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از مردم استان خواست تا اپلیکیشن «برق من» را نصب کرده و خدمات رایگان دریافت کنند.

کد خبر: ۱۳۳٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha