۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۱
احداث سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور| میزان تسهیلات افزایش یافت
معاون بنیاد مسکن خبرداد؛

احداث سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور| میزان تسهیلات افزایش یافت

گرگان- جودی، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: طرحی که برای جهش تولید مسکن در روستاها پیش بینی شده همان تولید سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی است که ما آن را از سال ۸۴ آغاز کردیم.

مجید جودی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طرحی که برای جهش تولید مسکن در روستاها پیش بینی شده همان تولید سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی است که ما آن را از سال ۸۴ آغاز کردیم.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن افزود: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند در طرح جهش تولید موفق باشد همین بخش مسکن روستایی است و امسال هم با تمام مشکلاتی که وجود داشت تاکنون ۵۰ درصد متقاضیان کار را شروع کردند.

جودی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات از مهرماه آغاز شده است، ادامه داد: تا ماه دوم سال آتی این ۲۰۰ هزار واحد ابتدایی(سال اول) به پایان خواهد رسید.

وی گفت: پیش بینی ما احداث سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی است و امیدواریم بتوانیم در سال ۱۴۱۰ جشن پایان نوسازی تمام واحدهای فرسوده روستایی در کشور را برگزار کنیم.

معاون نوسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن بیان کرد: بیشتر واحدهای روستایی درجاسازی بوده و مشکلی بابت تامین زمین وجود ندارد.

جودی در خصوص تأمین زمین گفت: عمده واحدها در این طرح مقاوم سازی واحدهای فرسوده است و در جاهایی که هم لازم است که بنیاد مسکن تامین زمین کرده و در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: سال گذشته میزان تسهیلات ۵۰ میلیون تومان بود که امسال به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و در سال آتی به ۲۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

معاون نوسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن تأکید کرد: با توجه به در جاسازی ما مشکل تامین تاسیسات زیربنایی را نخواهیم داشت.

کد خبر: ۱۳۳٬۲۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha