۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
برنامه ریزی برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن در شهر همدان| زمین تامین شد
استاندار همدان اعلام کرد:

برنامه ریزی برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن در شهر همدان| زمین تامین شد

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه براساس برآوردها باید ۵۰ هزار واحد مسکن در شهر همدان ساخته شود، بیان کرد: الحاق اراضی ۶۸۰ هکتاری به همدان مشکل کمبود زمین را حل کرد.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد درخصوص تامین زمین مسکن ملی با اشاره به اینکه پروژه مسکن ملی بلاتکلیف بود، اظهار کرد: با وجود اینکه حدود چهار هزار و ۸۰۰ نفر در استان مبالغی را واریز کرده بودند اما هیچ اقدامی صورت نگرفته بود و این پروژه از دولت قبل مانده است.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان‌ها با پیگیری‌های انجام شده زمین‌هایی پیش بینی شد، افزود: یکسری پروژه مسکن مهر بدون متقاضی هم‌ پیگیری شده تا بعد از تکمیل در قالب مسکن ملی به مردم تحویل شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در شهرستان همدان ۴۰ هزار نفر برای نهضت مسکن ثبت نام کردند که باید غربال شوند چراکه فرم (ج) برخی افراد قرمز است، اضافه کرد: ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن برای چهار سال در استان همدان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس برآوردها ۵۰ هزار واحد مسکن باید در شهر همدان ساخته شود، بیان کرد: در همدان زمینی برای این حجم از ساختمان وجود نداشت و الحاق اراضی ۶۸۰ هکتاری که سند آن به نام دولت بود به شهر همدان پیگیری و الحاق ۶۸۰ هکتار در شورای برنامه ریزی استان و بعد در شورای عالی معماری و شهرسازی تایید و تصویب شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه پروژه مسکن پروژه بزرگی است و حتما باید از شرکت‌های بزرگ و توانمند استفاده شود و در کمترین زمان ممکن پروژه را به سرانجام برسانند، ادامه داد: توانایی، اهلیت، عملکرد خوب و ... در کارنامه شرکت‌هایی سازنده مسکن برای ما شرط است.

کد خبر: ۱۳۳٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha