۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
 سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در برق مازندران و گلستان
مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان خبر داد

سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در برق مازندران و گلستان

ساری- افضلی، مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان از سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیاردی بخش خصوصی برای طرح های فوق توزیع برق در این دو استان خبر داد.

حسین افضلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به رشد مصرف برق به صورت طبیعی اظهار داشت: سالانه بین دو تا ۱۰ و یا ۱۵ درصد شاهد افزایش مصرف برق هستیم و اگر نسبت به اصلاح و توسعه شبکه های برق اقدام نکنیم نمی توانیم نیاز مصرف را پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: طی زمستان سال قبل و جاری به رغم کمبود تولید برق سعی کردیم مشکلی در حوزه تامین برق خانگی ایجاد نشد و تاکنون خاموشی اعمال نکردیم و اگر اصلاح و مدیریت مصرف صورت گیرد، خاموشی برق نخواهیم داشت.

وی احداث ایستگاه ۲۳۰.۶۳ کیلوولت در شهرستان بهشهر را از جمله طرح ها ذکر کرد و گفت: این طرح ۸۰ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم قبل از تابستان سال آینده این طرح که در زمینی به وسعت چهار هکتار در دست اقدام است، بهره برداری رسد.

افضلی ظرفیت ایستگاه بهشهر را ۳۶۰ مگاولت آمپر ذکر کرد و گفت: این طرح در تابستان آینده وارد مدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه ۴۰۰.۲۳۰ کیلوولت مرکز مازندران به میزان ۳۱۵ مگاوولت آمپر از دیگر طرح های در دست اقدام برشمرد و گفت: بخش خصوصی برای طرح های دهه فجر در حوزه برق منطقه ای ۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کردند.

کد خبر: ۱۳۳٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha