۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
بزرگترین پایانه صادراتی ماهیان خاویاری مازندران در دست ساخت است
در گفتگو با بازار؛

بزرگترین پایانه صادراتی ماهیان خاویاری مازندران در دست ساخت است

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به ساحت بزرگترین پایانه صادراتی قره برون ماهیان خاویاری گفت: این پایانه تا هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۴ پروژه صنعتی با ارزش بالای ۱۰ میلیارد تومان در آستانه افتتاح است، اظهار داشت: برای این طرح ها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی شمار اشتغال ایجاد شده در این طرح ها را ۷۲۵ نفر ذکر کرد و افزود: علاوه براین ۵۰ طرح خرد و نیمه خرد صنعتی نیز در استان در دست افتتاح است که برای آن بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح صنایع معدنی با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری، صنعت قوطی سازی و بسته بندی و غیره از جمله طرح های بزرگ در استان است.

قوانلو با اشاره به افتتاح بزرگترین پایانه صادراتی سال قبل در استان اظهار داشت: یک پایانه قره برون ماهیان خاویاری در دست ساخت است و تا هفته دولت سال آینده افتتاح می شود.

رئیس سازمان صمت مازندران تصریح کرد: سال قبل سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی و معدنی در استان راه اندازی شد و این میزان تا پایان دی ماه به سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است و چند طرح بزرگ نیز در دست برنامه است.

وی گفت: تا پایان سال جاری رقم سرمایه گذاری در حوزه صنعتی استان به بیش از پنج هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

کد خبر: ۱۳۳٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha