۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کارگران نمونه استان مرکزی تقدیر می‌شوند
به مناسبت دهه فجر؛

کارگران نمونه استان مرکزی تقدیر می‌شوند

اراک- سام‌دلیری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی گفت: در ایام الله دهه فجر و با حضور مسئولان کارگران نمونه این استان مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

بهزاد سام‌دلیری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برنامه های دهه فجر در بخش کارگری و اشتغال زایی، تاکید کرد: در استان مرکزی کمیته ای ذیل ستاد بزرگداشت دهه فجر تشکیل شده که کمیته اشتغال نام دارد این کمیته رسالت دارد تا برنامه های مرتبط با اشتغال و بخش کارگری را پیشنهاد و برگزار کند.

وی با بیان اینکه یکی از این برنامه ها تقدیر از کارگران نمونه استان مرکزی است که قرار است در مراسمی این کار طی ایام الله دهه فجر صورت گیرد، افزود: این کار در کنار موضوع روحیه بخشی به کارگران و تقدیر از آنها به نوعی قدردانی از نقش کارگران در شکل گیری انقلاب اسلامی نیز محسوب می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی با بیان اینکه برگزاری دوره کارآفرینی برای کارآموزان از دیگر اقدامات و برنامه های ایام الله دهه فجر در این استان است، تاکید کرد: برپایی ایستگاه‌های جشن انقلاب در مجامع کارگری و بخش های صنعتی و همچنین آذین بندی مجموعه ورزشی کارگران و .. از جمله دیگر برنامه های دهه فجر استان مرکزی در بخش کارگری هستند.

سام دلیری با بیان اینکه مسابقات مختلف ورزشی و مهارت آموزی در بخش کارگری نیز طی این ایام برگزار خواهد شد، تاکید کرد: سعی کرده ایم تا برنامه های ایام الله دهه فجر متنوع باشند.

وی درباره ایجاد اشتغال از طرح های قابل افتتاح دهه فجر نیز گفت: افتتاح طرح‌های صندوق کارآفرینی امید یکی از مهمترین طرح های ارائه شده از سوی ستاد گرامی داشت دهه فجر است که می تواند فرصت های شغلی جدیدی را در استان ایجاد کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی بیان کرد: ۱۷ طرح ملی و استانی نیز با تاکید بر بخش کارآفرینی در استان مرکزی طی این ایام افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۳٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha