۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
رفع دغدغه رهبر انقلاب در خصوص کیفیت خودرو، وظیفه اصلی تیم جدید مدیریتی سایپا
در پیام مدیرعامل سایپا به مناسبت دهه فجر مطرح شد

رفع دغدغه رهبر انقلاب در خصوص کیفیت خودرو، وظیفه اصلی تیم جدید مدیریتی سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار امیدواری کرد، شاهد توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر در بخش های مختلف، به ویژه حوزه اقتصاد، صنعت، خودروسازی و به صورت خاص کیفیت محصولات داخلی باشیم.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا استقلال و امنیت را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: برای به دست آمدن این استقلال و امنیت، خون های پاک زیادی به زمین ریخته شده و امروز در سالگرد پیروزی با برکت انقلاب، باید برای پاسداشت این ایثارگری ها و مجاهدت ها از جان مایه گذاشت.

تیموری با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی و صنعتی کشور ادامه داد: صنعتگران کشور به مثابه جهادگران سنگر تولید در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند که با تلاش شبانه روزی اجازه نداده اند خواب شوم استکبار جهانی برای زمینگیر کردن ایران اسلامی تعبیر شود.

تیموری افزایش تعامل با شرکت های دانش بنیان را یکی از محورهای اصلی کاری سایپا اعلام کرد و ادامه داد: صنعتگران خودرو و قطعه سازی کشور برای ایجاد تحول اساسی در این صنعت به یاری و همراهی همه بخش ها به ویژه فعالان حوزه علمی و فناوری نیاز دارند.

مدیرعامل سایپا افزود: در آغاز سالی جدید از حیات انقلاب اسلامی، تیم مدیریتی جدید گروه خودروسازی سایپا رفع دغدغه رهبر انقلاب در خصوص کیفیت و قیمت تمام شده خودروهای داخلی را وظیفه اصلی خود می داند و با وجود سختی ها، مشکلات و محدودیت های ناشی از تحریم ها، با تکیه بر توان و تخصص مهندسان داخلی و بهره گیری از فناوری و تکنولوژی های لازم، در این مسیر گام خواهد برداشت.
کد خبر: ۱۳۳٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha