۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
فعالیت های کشاورزی در آذربایجان غربی به بهانه کرونا تعطیل نشود
استاندار آذربایجان غربی:

فعالیت های کشاورزی در آذربایجان غربی به بهانه کرونا تعطیل نشود

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: فعالیت های کشاورزی در استان حتی با وجود بیماری کرونا تعطیل شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در محل استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر ادامه یافتن برخی فعالیت هایی که مرتبط با تامین کالاهای اساسی مردم است، گفت: در این شرایط فعالیت های کشاورزی تعطیل بردار نبوده و با توجه به جایگاه آن در اقتصاد استان، این نوع فعالیت ها با رعایت الزامات بهداشتی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: صنوف کم ریسک از ۲۳ فروردین با رعایت الزامات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی شروع به کار خواهند کرد اما فعالیت صنوف پرریسک همچنان تعطیل است و برای فعالیت مجدد آن ها، بعدا تصمیم گیری خواهد شد.

شهریاری با انتقاد از عدم توجه برخی از مردم به طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: از فرمانداران استان می خواهیم نسبت به اجرای کامل این طرح در شهرستان ها کنترل لازم را داشته باشند تا عدم رعایت تعدادی محدود، به سلامت جامعه آسیب نرساند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بی توجهی بخشی از مردم به الزامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر تشدید بحران، تمامی زحمات مدافعان سلامت را به باد می دهد.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی نیز به مرحله هشدار بیماری رسیده است، گفت: به دنبال هشدارهای وزارت بهداشت مبنی بر نقش شرایط آب و هوایی در شیوع ویروس کرونا، آذربایجان غربی به مرحله هشدار رسیده که از مردم می خواهیم در این شرایط بیش از پیش، به رعایت مسائل بهداشتی بپردازند.

شهریاری همچنین با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در شرایط کنونی گفت: هرگونه فراخوان برای جمع آوری کمک های مردمی مرتبط با کرونا باید با مجوز هلال احمر باشد تا شاهد نظم بخشی و حرکت قانونی در این مسیر باشیم.

کد خبر: ۱۳٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha