۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
موافقت کمیسیون تلفیق با تخصیص هزار میلیارد جهت خرید تانکر آبرسانی به عشایر
عضو هیات رییسه مجلس اعلام کرد

موافقت کمیسیون تلفیق با تخصیص هزار میلیارد جهت خرید تانکر آبرسانی به عشایر

عضو هیات رییسه مجلس از موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با پیشنهاد تخصیص هزار میلیارد تومان به سازمان امور عشایر کشور جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل این سازمان و خرید تانکرهای آبرسان برای عشایر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی کریمی فیروزجائی، از موافقت اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ با خرید تانکرهای آبرسان برای عشایر خبر داد و گفت: با توجه به نقش مهم عشایر در تولید کشور و نیز نقش آنها در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، دسترسی آنها به آب شرب و سالم و همچنین آب مورد نیاز احشام عشایر در مناطق عشایری کشور جزء دغدغه‌های دولت و مجلس است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر تانکرهای تحت اختیار سازمان امور عشایر ایران، قدیمی، مستهلک و فرسوده شدند و امکان تعمیر و نگهداری آنها برای این سازمان وجود ندارد.

رئیس فراکسیون امور عشایری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این رو اعضای کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با پیشنهاد بنده در خصوص تخصیص هزار میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان حمل و نقل سازمان عشایری کشور و خرید تانکرهای جدید برای مناطق عشایری موافقت کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد الحاق یک بند به تبصره (۵) لایحه بودجه ۱۴۰۱، بدین شرح است که، ده هزار میلیارد ریال اوراق اسلامی از محل بند (ب) برای خرید تانکرهای آبرسان مورد نیاز سازمان امور عشایر ایران با تضمین بازپرداخت اصل و سود این اوراق از جانب دولت تعلق می‌گیرد.

کد خبر: ۱۳۲٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha