۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی چری تیگو

شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی چری تیگو

شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی خودروهای چری تیگو از سوی مدیران خودرو اعلام شد.

به گزارش بازار، ثبت نام خودروی چری تیگو: شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی خودروهای چری تیگو از سوی مدیران خودرو اعلام شد. این طرح که ویژه بهمن ماه سال ۱۴۰۰ است شرایط پیش‌فروش خودرو تیگو را در مدل‌های گوناگون شرح می‌دهد.

در ادامه نحوه ثبت نام خودروی تیگو و شرایط پرداخت اقساط را به همراه توضیحات مختصر درباره انواع مدل‌های خودروی فونیکس (fownix) تیگو توضیح می‌دهیم.

در طرح جدیدی که منتشر شده امکان خرید و ثبت نام تیگو ۷ و فونیکس تیگو ۸ وجود دارد که جدیدترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شوند.

ثبت نام خودروی فونیکس تیگو ۸

خودروی چینی تیگو ۸ در سال ۱۳۹۶ توسط مدیران خودرو وارد بازار ایران شد. این خودرو که کراس‌اور محسوب می‌شود در ۲ تیپ متفاوت تولید می‌شود. در ابتدا فقط تیپ اکسلنت که مدل اولیه خودرو بود موجود شد اما یک سال بعد تیپ جدیدی به نام IE که امکانات بیشتری داشت به بازار آمد.

تیگو ۸ که از نظر طراحی پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل پیشین چری یعنی تیگو ۵ کرده است، بدون اغراق خودروی لوکس و زیبایی است. مدیران خودرو این کراس‌اور را با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری وارد بازار کرده است. همچنین شتاب صفر تا صد تیگو ۸ حدود ۱۰ ثانیه (۱۰.۲) است که برای یک خودروی کراس‌اور مناسب به نظر می‌رسد.

تیگو ۸ تیپ IE نمونه فول امکانات این سری است که ویژگی‌های جذاب و متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کروز کنترل، صندلی‌های چرمی، مانیتور لمسی، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و سانروف تعدادی از این ویژگی‌هاست.

با توجه به امکانات و ویژگی‌های متنوع، تیگو ۸ را می‌توان پرچم‌دار خودروهای کراس‌اور چری نامید. به همین دلیل تیگو ۸ از نظر امنیت هم جایگاه بالایی در میان خودروهای چری دارد. زمانی که در سال ۱۳۹۶ تیگو ۷ برای اولین بار معرفی شد قیمت مناسب و معقولی داشت که این خودرو را برای بسیاری از مردم در ایران گزینه مناسبی می‌کرد. اما با گذشت زمان و چند برابر شدن قیمت آن، تیگو ۷ دیگر در لیست خودروهای اقتصادی و به صرفه نیست.

شرایط فروش نقدی تیگو ۸

با مراجعه به وبسایت مدیران خودرو و ثبت نام خودروی تیگو یا مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مدیران خودرو و پرداخت مبلغ ۱٫۰۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان صاحب تیگو ۷ تیپ IE شوید. ثبت نام خودروی تیگو از سایت باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. علاوه بر این مدل، تیپ دیگری از این خودرو به نام IE sport وجود دارد که با قیمت ۱٫۰۱۴٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان در دسترس است. نحوه ثبت نام خودروی تیگو را در ادامه بخوانید.

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸

متقاضیان در خرید اقساطی خودرو تیگو، باید برای تیگو ۸ IE ۵۰ درصد و برای تیگو ۷ اسپورت ۴۰ درصد از کل مبلغ را علی‌الحساب و مابقی را به صورت ماهیانه و در ۱۲ تا ۶۰ قسط پرداخت کنند.

به عنوان مثال اگر قصد دارید خودروی تیگو ۷ را به صورت قسطی خریداری کنید ابتدا مبلغ ۵۳۰ میلیون به عنوان پیش‌پرداخت، پرداخت می‌کنید. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد بقیه مبلغ را در حداقل ۱۲ و حداکثر ۶۰ ماه می‌توانید پرداخت کنید. میزان سودی که در خرید اقساطی اعمال می‌شود برای تیپ IE ۱۸ درصد و برای تیگو ۸ اسپورت ۲۱ درصد است.

طبق این توضیحات اگر تیگو ۸ IE را با اقساط ۲۴ ماهه انتخاب کنید، موظف می‌شوید هر ماه مبلغ ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت کنید. قابل ذکر است که بعد از ثبت نام خودروی تیگو و واریز پیش‌پرداخت، خودروی مدل ۱۴۰۰ به صورت فوری به شما تحویل داده می‌شود.

اما از آنجا که سود اقساط برای تیپ اسپورت تیگو ۷، ۲۱ درصد است، مبلغ اقساط به نحوی دیگر محاسبه می‌شود. برای خرید اقساطی تیگو ۷ اسپورت مبلغ ۴۰۶ میلیون که ۴۰ درصد کل قیمت ماشین است را می‌پردازید و سپس به مدت ۲ سال یا ۲۴ ماه، هر ماه حدودا ۳۲ میلیون تومان پرداخت می‌کنید.

شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی چری تیگو

ثبت نام تیگو ۸

چری تیگو ۸ یکی از زیباترین کراس‌اورهای کمپانی چری است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. این خودرو که از لوکس‌ترین اتومبیل‌های چینی موجود در بازار ایران به شمار می‌آید نسبت به تیگو ۷ برتری غیر قابل انکاری دارد. البته اگر ضعیف بودن موتور آن که حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت را دارد در نظر نگیریم، امکانات و جذابیت ظاهری، این خودرو را به اتومبیلی مناسب و به صرفه تبدیل کرده است.

سیستم ترمز قوی و مطمئن، گیرنده‌های مختلف، دوربین‌های متفاوت با کاربردهای گوناگون در جهت حفظ ایمنی، صندلی‌های برقی با کیفیت بالا، اتاق با فضای بزرگ ۷ نفره، بلوتوث، جی‌پی‌اس و سنسورهای دما و باد لاستیک از جمله امکانات تیگو ۸ هستند که می‌توانند متقاضیان را برای ثبت نام خودروی تیگو راضی کنند.

فونیکس تیگو ۸ پرو

تیگو ۸ پلاس که توسط مدیران خودرو و در ایران تیگو ۸ پرو نام‌گذاری شده، با تیگو پلاس تفاوت‌های ظاهری کوچکی دارد. تیگو ۸ پرو با انبوهی از امکانات و چراغ‌های LED در جلو اتومبیلی هوشمند و فوق‌العاده زیبا است. با ثبت نام خودروی تیگو از ۷ سال گارانتی (۲۰۰هزار کیلومتر) و ۵ سال یا ۱۰ نوبت سرویس رایگان بهره‌مند می‌شوید. فونیکس تیگو ۸ پرو در ایران به قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در طرح فروش اقساطی برای ثبت نام خودروی تیگو مبلغ ۸۷۵ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته می‌شود و مابقی همانند ثبت نام خودروی فونیکس تیگو ۷ در ۱۲ تا ۶۰ قسط قابل پرداخت است. به عنوان مثال برای بازپرداخت اقساط در ۶۰ ماه، لازم است ماهیانه ۲۴ میلیون تومان پرداخت کنید. اگر بخواهید در مدت زمان کوتاه‌تری مثل ۱۲ ماه بقیه هزینه را بپردازید باید هر ماه حدود ۸۲ میلیون تومان قسط بدهید.

در نهایت می‌توان گفت فونیکس (Fownix) تیگو ۸ پرو پرچم‌دار جدید و قدرتمند چری محسوب می‌شود که با آپدیت ویژگی‌های خودروهای پیشین خود و همچنین پیاده‌سازی استانداردهای جهانی به رقیب قابل احترامی برای سایر خودروهای پرچم‌دار موجود در بازار تبدیل شده است. در حال حاضر ثبت نام خودروی تیگو برای متقاضیان در سایت آسیا خودرو به نشانی https://asiakhodro.ir در دسترس است و برای خریداران ایرانی که خواهان ثبت نام خودروی تیگو هستند، تیگو ۸ پرو بدون نقص و ایده‌آل به نظر می‌رسد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی چری تیگو

کد خبر: ۱۳۲٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha