۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۹۵۰۰ نفر در کرمانشاه متقاضی بیمه بیکاری هستند
استاندار کرمانشاه:

۹۵۰۰ نفر در کرمانشاه متقاضی بیمه بیکاری هستند

کرمانشاه - استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در کرمانشاه متقاضی بیمه بیکاری هستند، گفت: ۵۰ هزار بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی به زودی در استان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، هوشنگ بازوند ظهر پنجشنبه در نشست ستاد کرونا که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: به زودی ۵۰ هزار بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی در قالب پویش همدلی کرمانشاهیان به بیماران مبتلا به کرونا در این استان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ متقاضی بیمه بیکاری تاکنون در سامانه ثبت نام کرده اند، گفت: دستگاه های اجرایی هرچه سریعتر نسبت به انجام امور مرتبط با این افراد با محوریت حوزه اقتصادی اقدام و تسهیل و تسریع لازم انجام شود.

بازوند تصریح کرد: با دستور رئیس جمهور شرایط پرداخت وام یک میلیون تومانی با سه ماه تنفس و تقسیط به صورت کسر از یارانه در اولویت است و در روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

وی افزود: طبق اعلام ستاد کرونا مشاغل پرریسک تا پایان فروردین تعطیل و مشاغل کم ریسک با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند البته نظارت بر این موضوع بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است.

کد خبر: ۱۳٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha