۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۰ پروژه برق همزمان با دهه فجر در همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۰ پروژه برق همزمان با دهه فجر در همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۰ پروژه برق با اعتبار یک هزار و ۴۱۳ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال طی دهه فجر در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار اظهار داشت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر ۱۵۰ پروژه برق در استان همدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۱۱۱ پروژه با اعتبار یک هزار و ۱۳۷ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال قابل افتتاح و ۳۹ پروژه با ۲۷۶ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال آماده کلنگ‌زنی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: پروژه‌های افتتاحی شامل ۲۳ پروژه با اعتبار ۲۳۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در شهرستان همدان،۱۱ پروژه با اعتبار ۴۳۳ میلیارد ریال در ملایر، هشت پروژه با مبلغ ۴۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال در نهاوند، هفت پروژه با مبلغ ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در تویسرکان و ۱۰ پروژه با مبلغ ۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان اسدآباد است.

وی اضافه کرد: در شهرستان بهار ۱۰ پروژه با اعتبار ۹۲ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال، در شهرستان کبودرآهنگ ۹ پروژه با اعتبار ۶۴ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال، در شهرستان رزن ۱۴ پروژه با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، در فامنین ۹ پروژه به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و در شهرستان درگزین نیز ۱۰ پروژه به مبلغ ۵۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

سهرابی‌بیدار ابراز داشت: در قالب پروژه‌های افتتاحی ۳۶ هزار و ۷۴۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی و هوایی احداث و ۵ هزار و ۱۰۰ متر نیز اصلاح شده است.

وی از نصب ۲۱۶ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۲۴ هزار و ۱۷۵ کیلوولت آمپر در قالب این پروژه‌ها خبر داد و گفت: توسعه و اصلاح ۱۶۶ هزار و ۲۱۰ متر شبکه فشار ضعیف با استفاده از کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی از دیگر اقدامات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برق‌رسانی به متقاضیان جدید شهر و روستایی یادآور شد: ۴۷۳ کنتور هوشمند فهام، ۸ هزار و ۹۵ دستگاه کنتور تک فاز و سه‌فاز دیجیتالی برای مشترکین جدید شهری و روستایی نصب و ۳۵۰ دستگاه کنتور معیوب نیز تعویض شد.

وی ادامه داد: توسعه شبکه روشنایی معابر شهری و روستایی با احداث بیش از ۲ هزار و ۶۶۰ متر شبکه و نصب ۴۵۵ دستگاه چراغ انجام شده است.

سهرابی‌بیدار در راستای پایایی و رؤیت‌پذیری شبکه از راه‌اندازی سامانه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه‌ها (اسکادا) خبر داد و اظهار داشت: با راه‌اندازی این سامانه بیش از ۲۰۰ تجهیز شبکه‌ای (خطاسنج، رگلوزر، سکسیونر و...) قابل پایش شده است.

وی گفت: برای ارائه خدمات بیشتر و بهینه به روستاییان در قالب طرح بهارستان نسبت به مقاوم‌سازی و گشایش معابر روستایی با جابجایی و تعویض یک هزار و ۶۱۱ اصله پایه اقدام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان کرد: بهره‌برداری از ساختمان مرکز دیسپاچینگ جنوب استان در ملایر با اعتبار ۳ هزار میلیون ریال و اتمام برداشت GIS تمام مشترکین شهری استان از دیگر اقدامات بوده است.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha