۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
جشنواره فروش ویژه نوروزی برای ۱۰۰ واحد صنفی اراک آغاز شد
رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی:

جشنواره فروش ویژه نوروزی برای ۱۰۰ واحد صنفی اراک آغاز شد

اراک - زند رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: با هدف ارتقای دسترسی مردم به بازار مستقیم عرضه، جشنواره فروش ویژه نوروزی برای ۱۰۰ واحد صنفی اراک آغاز شده است.

جمشید زند در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه واحدهای صنفی استان مرکزی در جشنواره نوروزی نسبت به عرضه محصولات و تولیدات و خدمات خود اقدام کرده اند، تاکید کرد: این جشنواره نوروزی از یکم بهمن ماه آغاز و هدف آن دسترسی مستقیم مردم به کالاها و خدمات اصناف است.

وی با بیان اینکه فروش ویژه نوروزی برای ۱۰۰ واحد صنفی اراک آغاز شده است، تاکید کرد: استقبال اصناف از این جشنواره کم نظیر بوده که نشان از می دهد این فرصت بسیار خوبی برای معرفی تولیدات و خدمات صنفی در استان مرکزی است.

ارائه اقلام مورد نیاز مردم
رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با بیان اینکه جشنواره نوروزی مصوبه اتاق اصناف ایران بوده است، گفت: این جشنواره با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت آغاز به کار کرده است.

زند با بیان اینکه جشنواره فروش ویژه نوروزی بر ارائه اقلام مورد نیاز مردم به صورت بی واسطه تاکید دارد، بیان داشت: قنادان و آجیل‌فروشان، میوه، تزئینات خانه مانند مبلمان و لوازم خانگی و ... در این جشنواره توسط اصناف عرضه می شوند.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای حضور واحدهای صنفی در جشنواره فروش ویژه نوروزی وجود ندارد، ابراز کرد: اصناف استان مرکزی می توانند در این جشنواره با ارائه کالای با کیفیت و قیمت مناسب شرکت کنند.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha