۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
اتاق بازرگانی اهواز و نظام مهندسی خوزستان تفاهمنامه همکاری منعقد می‌کنند
نائب رئیس دوم اتاق بازرگانی اهواز:

اتاق بازرگانی اهواز و نظام مهندسی خوزستان تفاهمنامه همکاری منعقد می‌کنند

اهواز- عبیاوی، نائب رئیس دوم اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به ضرورت توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی خوزستان به خارج از کشور گفت: این اتاق و سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، همکاری مشترک منعقد می‌کنند.

سیروس عبیاوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هدفگذاری برای توسعه صادرات، یکی از رسالت‌های ذاتی پارلمان بخش خصوصی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه استان خوزستان به عنوان یک استان مرزی از ظرفیت‌های لازم برای افزایش حجم تجارت خارجی با کشورهای همسایه به خصوص عراق برخوردار است، گفت: به دلیل ضرورت حفظ منابع طبیعی کشور، صادرات در بخش خدمات فنی مهندسی می‌تواند به یکی از شاخص‌های جدی در صادرات کشور و به خصوص استان خوزستان تبدیل شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، بورس و بانک اتاق بازرگانی اهواز خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشورهای عراق و سوریه به عنوان مهمترین بازارهای دارای ظرفیت پذیرش خدمات فنی مهندسی استان خوزستان محسوب می‌شوند.

عبیاوی اضافه کرد: به همین منظور لازم است بین اتاق بازرگانی اهواز و سازمان نظام مهندسی استان تفاهمنامه‌ای مشترک منعقد شود تا برای صادرات قدرتمند خدمات فنی مهندسی به کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه، برنامه ای کاربردی تهیه شود.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha