۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
۵۰ هکتار از اراضی ناحیه صنعتی شهر میلاجرد سند دریافت کرد
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مرکزی:

۵۰ هکتار از اراضی ناحیه صنعتی شهر میلاجرد سند دریافت کرد

اراک- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مرکزی گفت: بعد از یک دهه پیگیری قضایی بالاخره ۵۰ هکتار از اراضی ناحیه صنعتی شهر میلاجرد سند مالکیت دریافت کرد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مرکزی، طیب میرزایی با بیان اینکه ۵۰ هکتار از اراضی ناحیه صنعتی شهر میلاجرد با تدوین و امضای سند قانونی روز یکشنبه به این شرکت واگذار شد، تاکید کرد: این سند بعد از ۱۰ سال پیگیری‌های مکرر از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان انجام شد.

وی ادامه داد: مطالعات اجرای طرح‌های عمرانی این ناحیه تا پایان سال تکمیل و مناقصات لازم نیز برای اجرا در اسرع وقت انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی ناحیه صنعتی میلاجرد پیش‌بینی شده تا زمینه جذب سرمایه‌گذار و راه اندازی واحدهای تولیدی فراهم شود.

میرزایی با بیان اینکه با توجه به وسعت ناحیه صنعتی میلاجرد و ظرفیت استقرار واحدهای تولیدی در آن، زمینه ایجاد حداقل ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در این مکان فراهم شده است، افزود: حداقل ۲۵ هکتار از مجموع ۵۰ هکتار به عنوان اراضی صنعتی قابل واگذاری خواهد بود و پیش بینی می‌شود تا ۵۰ درصد برای بهای زمین، مشوق ایجاد شود.

کد خبر: ۱۳۲٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha