۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
۲۳ طرح عمرانی در روستاهای زنجان همزمان با دهه فجر اجرا می شود
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۲۳ طرح عمرانی در روستاهای زنجان همزمان با دهه فجر اجرا می شود

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۲۳ طرح عمرانی در روستاهای استان همزمان با دهه فجر اجرا می شود.

به گزارش بازار به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه‌ای گفت: بنیاد مسکن در ترویج فرهنگ مقاوم‌سازی در روستاها نقش تاثیرگذار و مهمی بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: نظارت مستمر بنیاد مسکن در ساخت مسکن روستایی، گامی مثبت در کاهش بروز خسارت‌های زمان بحران و سوانح طبیعی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه زنجان از حیث مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی، جزء استان‌های پیشرو کشور است، گفت: در این زمینه از متوسط کشوری بالاتر است.

خواجه‌ای تاکید کرد: ۲۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی توسط بنیاد مسکن زنجان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی به اجرای طرح‌های هادی روستایی در سطح روستاها اشاره کرد و افزود: طرح هادی روستایی به‌صورت نمادین در ۸ روستای استان در این ایام افتتاح می‌شود و ۱۵ پروژه مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن روستایی و همچنین بهسازی مسکن ویژه محرومین در ایام‌الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: مهمترین هدف طرح‌های هادی روستایی تجدید حیات روستا به لحاظ ابعاد فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی است.

خواجه‌ای یاد آور شد: با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به احداث مسکن مقاوم در روستاها، تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی با کارمزد ۵ درصد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۱۳۲٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha