۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
نامه ستادکل نیروهای مسلح به مجلس در مخالفت با مصوبه خرید سربازی
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ خبر داد

نامه ستادکل نیروهای مسلح به مجلس در مخالفت با مصوبه خرید سربازی

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ با اشاره به نامه ستاد کل نیروهای مسلح در مخالفت با مصوبه کمیسیون برای خرید خدمت سربازی گفت: طرح خرید سربازی هنوز نهایی نشده و احتمال منتفی شدن آن وجود دارد.

به گزارش بازار، حسین بامیری عضو کمیسیون تلفیق مجلس در مورد تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ برای خرید سربازی گفت: این بند به پیشنهاد یکی از اعضای کمیسیون تلفیق مطرح و به تصویب رسید، اما هنوز تصمیم گیری در مورد این طرح در کمیسیون تلفیق نهایی نشده است و رایزنی ها در این زمینه ادامه دارد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه برای قانون گذاری در مورد اینگونه موضوعات باید با ستاد کل نیروهای مسلح هماهنگی انجام شود، اظهار داشت: احتمال دارد این تصمیم منتفی و یا اصلاح شود.

نماینده لردگان تصریح کرد: بر اساس برخی شنیده ها ستاد کل نیروهای مسلح با ارسال نامه‌ای به مجلس اعلام کرده است که با اجرای این طرح مخالفت است.

بامیری اضافه کرد: مجلس در تلاش است تا این طرح شامل متاهلینی شود که به دلایلی نتوانستند در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی دوران مقدس سربازی خود را به پایان برسانند و باید منتظر تصمیم گیری نهایی در این زمینه باشیم.

کد خبر: ۱۳۲٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha