۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
۲۶۰ هزار تن  کالا از ترکیه وارد زنجان شده است
رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان:

۲۶۰ هزار تن کالا از ترکیه وارد زنجان شده است

زنجان- رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان گفت: طی سال گذشته ۲۶۰ هزار تن کالا از ترکیه وارد زنجان شده و این نشان می دهد ما ارتباط تجاری خوبی با این کشور داریم.

مهدی رنگ رونا عضو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از صادرات زنجان به کشور ترکیه است،گفت: از سوی دیگر عمده واردات استان زنجان نیز از ترکیه است.

وی اظهار داشت: طی سال گذشته ۲۶۰ هزار تن کالا از ترکیه وارد زنجان شده است و این نشان می دهد ما ارتباط تجاری خوبی با این کشور داریم.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان با بیان اینکه کالاهایی از کشورهای آفریقایی وارد ترکیه و سپس وارد ایران می‌شود که این میزان در حال افزایش است،گفت: بازار ترکیه به عنوان یک بازار اصلی باید حفظ شود.

رنگ رونا بر لزوم تقویت هر چه بیشتر تجارت خارجی با کشورهای مختلف تاکید کرد و ابراز داشت: واردات محموله از طریق بنادر ترکیه در حال افزایش است.

وی افزود: زنجان ارتباط تجاری خوبی با ترکیه دارد و طی سالجاری این مهم با قوت بیشتری در حال انجام است.

رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان با بیان اینکه باید به تولید به صورت ویژه نگاه شود،تصریح کرد: مقوله صنعت و تولید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید موانع و قوانین دست و پاگیر تولید و اشتغال بررسی و حل شود تا تولید و اشتغال محقق شود و به تبع صادرات هم افزایش یابد.

کد خبر: ۱۳۲٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha