۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
تبدیل واحدهای تولیدی شهرک صنعتی همدان به انبار کالا زیرساخت ها را هدر می دهد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تبدیل واحدهای تولیدی شهرک صنعتی همدان به انبار کالا زیرساخت ها را هدر می دهد

همدان - زبردست، رئیس اتاق بازرگانی همدان با ابراز تاسف از تبدیل شدن برخی واحدهای شهرک صنعتی همدان به انبار کالا، گفت: زیرساخت های شهرک صنعتی همدان با این اقدام نابجا هرز می رود.

علی اصغر زبردست در گفتگو با خبرنگار بازار پیرامون مباحث طرح شده مبنی بر اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی همدان به انبار دپوی کالاهای تجار و بازرگانان همدان تبدیل شده است، گفت: باید آمار این واحدها و رسته های آنها آنالیز و مشخص شود که چه تعداد واحد تولیدی به این مشکل برخورد کرده اند.

وی با بیان اینکه باید این قضیه به دقت بررسی شود چراکه شهرک صنعتی باداشتن زیرساخت های آبی و منابع انرژی که همگی مهیا و تجهیز شده، نباید به انبار تبدیل شود، گفت: نباید بجای انبار سیب زمینی از واحدهای تولیدی استفاده شود

مسئولان اتاق بازرگانی باید این مطالب را به مجموعه مدیریت استان گوشزد کنند وگرنه مدیران از کجا و از چه منابعی باید در خصوص این موضوع اطلاع پیداکنند

زبردست بابیان اینکه مسئولان اتاق بازرگانی باید این مطالب را به مجموعه مدیریت استان گوشزد کنند وگرنه مدیران از کجا و از چه منابعی باید در خصوص این موضوع اطلاع پیداکنند، گفت: با این اتفاق منابع در شهرک صنعتی هرز می‌رود و مضمحل می شود ضمن اینکه به نظر می رسد صاحبان این واحدها هم فقط دنبال کسب درآمد هستند.

وی بابیان اینکه شنیده شده تعدادی از واحدها هم بعنوان سالن عروسی اجاره داده می شود که واقعا جای تاسف دارد، گفت: متاسفانه مکانی که باید برای تولید استفاده شود به صورت کاذب و غیر اصولی استفاده می شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان در توضیح مطلب قبل گفت: اگر آمار این واحدهای تولیدی که در شهرک‌های صنعتی بلا استفاده افتاده اند رصد و نهایی شود آمار را در شورای گفتگوی استان همدان در اختیار مسئولان قرار می دهیم تا اقدامات لازم صورت گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان گفت، از اعضای شهرک‌های صنعتی درخواست شود شده آماری از زمین های خالی شهرک صنعتی تحت نظارت و مدیریت خود را در اختیار اتاق بازرگانی قرار دهند.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha