۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
زنجان از ظرفیت های موجود خود در زمینه صادرات استفاده نکرده است
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان:

زنجان از ظرفیت های موجود خود در زمینه صادرات استفاده نکرده است

زنجان- جمیلی، عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان گفت: استان زنجان از ظرفیت های موجود خود در زمینه صادرات بهره لازم را نبرده  و باید این مهم تقویت شود.

غلامحسین جمیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، به چشم انداز و ظرفیت های ارائه شده از استان طی سنوات گذشته و آینده اشاره کرد و گفت: تمام این موضوعات به صورت جداگانه دارای اهمیت و اولویت است.

وی اظهار کرد: استان زنجان از ظرفیت های موجود خود در زمینه صادرات بهره لازم را نبرده و باید این مهم تقویت شود.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه هر چه شناخت کاملتر بوده و معرفی ظرفیت بیشتر صورت گیرد، نتایج مطلوب‌تر خواهد بود، گفت: استفاده از ظرفیت محصولات دانش بنیان، نتایج موثرتری را به دنبال دارد.

جمیلی تاکید کرد: اتاق بازرگانی برای استفاده از این ظرفیت و فعال کردن شرکت‌ها باید ورود کند و برای تحقق این مهم مدیریت و برنامه ریزی لازم مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: همواره فضای ناشی از تحریم ها و تاثیرات آن در بین ایران و شرکای اقتصادی وجود داشته و فضای کنونی در عرصه بین المللی و تعاملات خارجی، شامل دو رویکرد است که یکی ناشی از سختی‌هایی است که در سال‌های گذشته تجربه شده و فرصت‌های پیش روی و موجود که باید به خوبی استفاده شود.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: مقاصد زیادی برای همکاری وجود دارد، اما اولویت با سازمان توسعه تجارت است که می‌تواند چشم انداز لازم را ایجاد کند.

کد خبر: ۱۳۲٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha