۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
بارگیری سیمان ظرف کمتر از ۳۶ ساعت آغاز شد
پس از حادثه آتش سوزی در کارخانه «سیمان آبیک»؛

بارگیری سیمان ظرف کمتر از ۳۶ ساعت آغاز شد

کرج- ۳۶ ساعت بعد از حادثه آتش سوزی در شرکت «سیمان آبیک» با تلاش کارکنان و مدیران این کارخانه، بارگیری سیمان مجددا آغاز شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت «سیمان آبیک» حادثه آتش‌سوزی در بارگیرخانه واحد اول که حدوداً از حوالی ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه پنجشنبه هفتم بهمن ماه ۱۴۰۰ شروع شد. در دقایق ابتدایی واحد HSE و کارکنان مجموعه، عملیات اطفاء حریق را آغاز نمودند که با توجه به جنس کیسه ها(پروپیلن) و وزش شدید باد، حریق گسترش یافت.

با اطلاع رسانی به‌موقع به واحدهای آتش‌نشانی و امدادی شهرستان‌های «نظرآباد، آبیک، ساوجبلاغ، گلسار و کرج» در ساعات اولیه آتش مهار و از گسترش آن به سمت پکرها و دستگاه های مرتبط جلوگیری به عمل آمد که نهایتاً در ساعت ۰۱:۱۲ بامداد جمعه مورخ هشتم بهمن ماه پایان عملیات اطفای حریق اعلام شد.

گفتنی است؛ خوشبختانه حادثه مذکور هیچ‌گونه مصدوم و تلفات انسانی در برنداشته و با توجه به عدم خسارت جدی به ماشین‌آلات و تجهیزات اصلی بارگیرخانه و با همت و تلاش بی‌وقفه کارکنان و مدیران مجموعه، عملیات سرویس و راه‌اندازی واحد دوم بارگیرخانه در کمتر از ۳۶ ساعت به پایان رسید و عملیات بارگیری و تحویل سیمان با ۵ خط (پکر) از روز شنبه مورخ نهم بهمن ماه آغاز شد.

کد خبر: ۱۳۲٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha