۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان به کمیته امداد و بهزیستی برای کمک به اقشار آسیب پذیر
پرویز فتاح خبر داد:

پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان به کمیته امداد و بهزیستی برای کمک به اقشار آسیب پذیر

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از تهیه و توزیع روزانه چندین هزار بسته غذای گرم و ارایه ۱۱۰ میلیارد تومان به کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای کمک به اقشار آسیب پذیر ناشی از کرونا خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جلسه ساماندهی تسهیلات حمایتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا عصر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این نشست به تشریح اقدامات و برنامه های این بنیاد برای کاهش تبعات شیوع کرونا پرداخت و گفت: خرید، تجویز و ارایه تعدادی آمبولانس و آماده سازی اماکن برای استقرار پرسنل درمانی و بیماران از اقداماتی است که بنیاد مستضعان در این مدت انجام داده است.

پرویز فتاح از بخشودگی دو ماهه اجاره بهای واحدهای زیرمجموعه خود خبر داد و با اشاره به اینکه این بخشودگی تمدید خواهد شد گفت: در سراسر کشور اعلام کرده ایم که نیاز بیماران به برخی مواد غذایی نظیر شیر، آبمیوه و مواد لبنی را تأمین خواهیم کرد.

وی تهیه و توزیع روزانه چندین هزار بسته غذای گرم و ارایه ۱۱۰ میلیارد تومان به کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای کمک به اقشار آسیب پذیر ناشی از کرونا را از دیگر اقدامات این بنیاد برشمرد و گفت: از طریق هماهنگی با برخی استانداران کشور مبالغی را به صورت نقدی به کولبران پرداخت کرده ایم و مبالغی نیز از طریق شهرداری ها به دستفروشان، کارکنان بهشت زهرا و کارکنان حوزه پسماند پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همچنین از اعطای کمک های نقدی به خیریه کهریزک و خادمین مساجد کشور خبر داد و گفت: از طریق هماهنگی با قوه قضاییه کمک های نقدی به ۱۰۰ هزار نفر از زندانیان پرداخت خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۳٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • US ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      0 0
      سلام از یک روستای نمشیر شهرستان بانه هستم هیچ‌کار و شغلی ندارم و فقیر و‌ مستمند هستم برای کارت هدیه یک میلیونی اقدامی برایم بکنید