۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵
نیازمند اراضی جدید برای توسعه شهرک های صنعتی گلستان هستیم
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

نیازمند اراضی جدید برای توسعه شهرک های صنعتی گلستان هستیم

گرگان- شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان با اشاره به تکمیل شدن بسیاری از شهرکهای صنعتی استان، گفت: برای افزایش واحدهای صنعتی نیازمند اراضی ملی جدید در استان هستیم.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در حال حاضر جز شهرک صنعتی مراوه تپه و اترک، ظرفیت سایر شهرک های صنعتی گلستان در حال تکمیل بوده و برای احداث و یا توسعه شهرک ها نیازمند واگذاری اراضی جدید هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان مساعدت دستگاه های ذیربط در واگذاری زمین را ضروری دانست و گفت که این امر به کاهش دغدغه سرمایه گذاران کمک خواهد کرد.

وی افزود: از دیگر خواسته های ما تعین تکلیف واحدهای تملک شده توسط بانک های عامل است زیرا معتقد هستیم تعطیلی چندین ساله واحدهای تولیدی، خسارت سنگینی به رونق اقتصادی استان وارد کرده است.

شهمرادی گفت: بالغ بر ۳۱ واحد تولیدی واقع در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در تملک بانک قرار داشته که امسال برنامه ریزی کردیم این واحدها با همکاری سایر دستگاه ها به چرخه تولید برگردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان بیان کرد: در صورت تعیین تکلیف این واحدها کارگران زیادی به محل کار برگشته و در این زمینه نیازمند همراهی بانک ها و مدیران قضایی و اجرایی استان هستیم.

کد خبر: ۱۳۲٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha