۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کشتی‌های رو - رو برای بندر کاسپین خریداری شود
رئیسی:

کشتی‌های رو - رو برای بندر کاسپین خریداری شود

انزلی- رئیس جمهور بر خرید کشتی‌های رو-رو در بندر کاسپین انزلی برای رونق کریدور شمال- جنوب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی پیش ازظهر جمعه در حاشیه بازدید از مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی بر خرید کشتی های رو رو در بندر کاسپین تاکید کرد و گفت: خرید کشتی های رو رو باید در دستورکار قرار گیرد تا شاهد رونق هر چه بیشتر کریدور شمال-جنوب و توسعه مراودات با کشورهای اوراسیا و حاشیه دریای خزر باشیم.

وی تصریح کرد: خرید کشتی‌های رو رو باید در دستورکار قرار گیرد تا شاهد رونق هر چه بیشتر کریدور شمال-جنوب و توسعه مراودات با کشورهای اوراسیا و حاشیه دریای خزر باشیم.

رئیسی، استاندار گیلان را مسئول رفع مشکلات تقسیمات کشوری ایجاد شده در مسیر بهره برداری از سومین شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی کرد.

وی همچنین با موافقت درخواست مطرح شده از سوی سعید محمد، در ارتباط با تودیع دو مرحله ای مالیات بر ارزش افزوده از سوی فعالان اقتصادی منطقه، دستور بررسی ابهامات موجود برای اصلاح این قانون را صادر کرد.

به گزارش بازار، در جریان این بازدید سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، استاندار گیلان، امام جمعه رشت، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی و علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان حضور داشتند.

کد خبر: ۱۳۲٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha