۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
 دامداران ۱۲۰ روستای شرق مازندران برای تامین علوفه دچار مشکل هستند
عضو مجمع نمایندگان مازندران:

دامداران ۱۲۰ روستای شرق مازندران برای تامین علوفه دچار مشکل هستند

ساری- شریعتی، عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به بارش دو متری برف در شرق استان گفت: دامداران ۱۲۰ روستا برای تامین علوفه دچار مشکل هستند.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بارش سنگین برف طی هفته قبل در استان اظهار داشت: ارتفاع برف در برخی مناطق به دو متر رسید و در دامداران ۱۲۰ روستا برای تامین علوفه دچار مشکل هستند.

وی از مسئولان امر خواست تا برای تامین علوفه مورد نیاز دامداران برنامه ریزی داشته باشند و افزود: نبود علوفه مشکلات زیادی ایجاد کرده و سبب شده تا بسیاری از دامداران، دام های مولد را کشتار کنند.

وی تسریع در صدور مجوز پتروشیمی امیرآباد را خواسته و مطالبه جدی مردم مازندران برشمرد و گفت: از مسئولان امر انتظار داریم مجوز پتروشیمی امیراباد صادر و موجب خشنودی مردم استان شود.

شریعتی با اظهار اینکه کارگران ساختمانی برای تامین بیمه دچار مشکلات عدیده هستند، افزود: این قشر که در امر ساخت نقش اساسی دارند در تامین درمان عائله تحت پوشش دارای مشکلات جدی و اساسی هستند که باید در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه ۲۰۰ کیلومتر از راه های ارتباطی و اصلی شهرستان فاقد آسفالت است خواستار رفع مشکلات حوزه راه در شهرستان شد.

کد خبر: ۱۳۱٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha