۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
تدوین ۱۶۰ شیونامه مقابله با کرونا برای فعالیت مشاغل و ادارات در مازندران
استاندار مازندران مطرح کرد:

تدوین ۱۶۰ شیونامه مقابله با کرونا برای فعالیت مشاغل و ادارات در مازندران

ساری - استاندار مازندران گفت: ۱۶۰ شیوه نامه مقابله با کرونا برای مشاغل خاص و ادارات استان که قرار است از روز شنبه آینده فعال شوند، تدوین و ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی هنوز به پایان نرسیده است، خواستار تداوم اعمال محدودیت تردد بین شهری و استانی در استان شد.

وی بر لزوم اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در استان تاکید کرد و گفت: فعالیت اصناف نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۲۳ فروردین در استان آغاز می شود اما باید به فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه ای شود.

حسین زادگان با عنوان اینکه ادارات استان با دوم سوم نیروها مشغول فعالیت خواهند شد، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا به طرح دورکاری برای مقابله با کرونا توجه ویژه ای داشته باشند و باید به ۱۶۰ شیوه نامه تدوین شده در این زمینه توجه شود.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به شروع فصل کشت و کار کشاورزی، خواستار تدوین شیوه نامه ای برای پیشگیری از شیوع کرونا بین کشاورزان وروستاییان شد و گفت: باید اطلاع رسانی لازم از سوی دهیاران و مرکز خدمات جهاد کشاورزی صورت گیرد.

استاندار مازندران بر لزوم توسعه کشت مکانیزه تاکید کرد و گفت: بانک کشاورزی باید تسهیلات مورد نیاز برای خرید اداوات کشاورزی را به متقاضیان ارائه دهد و بانک های نشا نیز در استان توسعه یابد.

حسین زادگان همچنین از ملاقات های عمومی مجازی و با شیوه های نوین برای حل مشکلات مردم خبر داد.

عزیزاله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با بیان اینکه سطح کشت مکانیزه کشاورزی امسال به ۵۰ درصد خواهد رسید، افزود: بانک کشاورزی موظف است ظرف ۱۰ روز به متقاضیان خرید ادوات تسهیلات ارائه دهد.

وی یادآور شد: سال قبل سطح کشت مکانیزه برنج در استان ۳۵ درصد بود.

کد خبر: ۱۳٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha