۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
ظرفیت سرویس دهی به مشتریان دیتا و اینترنت در کردستان افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

ظرفیت سرویس دهی به مشتریان دیتا و اینترنت در کردستان افزایش یافت

سنندج – مدیرمخابرات منطقه کردستان از افزایش سرویس دهی برای مشتریان دیتا و اینترنت در این استان خبر داد و گفت: تسهیل در خدمت رسانی به جامعه هدف در کردستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به تامین تجهیزات لازم جهت برقراری لینک های ارتباطیِ مشتریان دیتا در استان، گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت سرویس دهی برای مشتریان online دارای FTTH, ADSL و VDSL افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، استفاده روز افزون مشتریان از سرویس های مبتنی بر دیتا و اینترنت رشد قابل توجهی داشته است، افزود: در راستای تامین لینک های ارتباطی نسبت به ارتقا و افزایش ظرفیت سرویس دهی برای مشتریانِ online با تامین لینکهای ارتباطی، توسعه تجهیز brasاستان و سرمایه گذاری های لازم، اقدام شده است .

وی با اعلام اینکه مشتریانِ فعال شبکه دیتای استان از مرز k۱۰۰ عبور کرده است، اظهاررداشت: به همین دلیل ظرفیت سخت افزاری تجهیز Bras استان و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود و امکان دسترسی به شبکه بویژه در ساعات پرترافیک امکان کاهش سطح شاخص های کیفی را به دنبال داشت که به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و رعایت اصل مشتری مداری، در کمترین زمان ممکن ظرفیت سرویس دهی به مشتریان online معادل ۳۰kافزایش یافت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: با تلاش همکاران این مجموعه عملیات نصب و راه اندازی و برقراری لینکهای ارتباطی و همچنین بهره برداری در سطح سرویس های لایه ۲ و ۳ انجام و زیر بار رفت.

حکمت اضافه کرد: با این اقدام در حال حاضر کیفیت سرویس دهی به مشتریان فعال سرویس هایFTTH, ADSL و VDSL رشد مطلوب و قابل ملاحظه شده است.

وی گفت: تمام سعی و برنامه ریزی مجموعه مخابرات منطقه کردستان تامین، نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی در نقاط مختلف استان با هدف ارائه به موقع و با کیفیت سرویس های مخابراتی به مشتریان است.

کد خبر: ۱۳۱٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha