۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان شد

شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان شد

زنجان- حبیب الله شبستانی به عنوان مدیرمخابرات منطقه زنجان معرفی شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان، معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید شرکت مخابرات استان اظهار داشت: وظیفه شرکت مخابرات ایران، ارائه خدمات ارتباطی به مشتریان و جامعه است و خوشبختانه با توجه به وجود تخصص و امکانات مورد نیاز مخاطبین در شرکت مخابرات ایران، این مهم قابل دستیابی است.

زارعیان اظهار داشت: نیازهای ارتباطی مخاطبین شرکت مخابرات باید در زمینه‌های ارتباطی تلفن ثابت، ADSL ،FTTH ،VDSL و ... برطرف شود و این یکی از وظایف همه، ایجاد تحول در عرصه ارتباطات خواهد بود و ضروری است که این اتفاق مهم بزودی آغاز شود.

در ادامه این مراسم مروت علی میری سیاهی، مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان در سخنانی، از اعتماد مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران قدردانی کرد و گفت: در طول مدت حضورم به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان مورد حمایت و لطف همه عزیزان بودم و از خداوند منان سعادت و بهروزی برای همه همکاران را خواهانم.

حبیب الله شبستانی به عنوان سرپرست جدید شرکت مخابرات منطقه زنجان نیز با تشکر از اعتماد مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران؛ با تشکر از حمایت و اعتماد مدیر عامل محترم و اعضای هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران و با تکیه بر تعهد و تخصص همکاران مخابرات منطقه زنجان بتوانیم به اهداف شرکت مخابرات ایران در استان زنجان دست یابیم و بتوانیم در امر توسعه ارتباطات و بالا بردن شاخص‌های ارتباطی گام برداریم. در پایان این مراسم ، حکم مسئولیت حبیب الله شبستانی؛ توسط ابوطالب کاظمی، سرپرست معاونت منطقه زنجان اهداء شد.

کد خبر: ۱۳۱٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha