۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷
ادامه حرکت ارز دیجیتال «گالا» در کانال نزولی| تحرکات گالا موقتی است
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه حرکت ارز دیجیتال «گالا» در کانال نزولی| تحرکات گالا موقتی است

علیرغم افزایش قیمت اخیر گالا طی روز های گذشته، این ارز همچنان در روند نزولی قرار داشته و احتمال ایجاد اصلاح قیمت همچنان بالا است.

به گزارش بازار، قیمت گالا پس از افت شدید خود در اوایل هفته، بازگشتی چشمگیر داشته است. گالا اکنون با قیمت ۰.۲۱۱۵ دلار معامله می شود که حدود ۳۵ درصد بالاتر از پایین ترین سطح در روز شنبه است. با این حال، قیمت این ارز همچنان حدود ۷۵ درصد کمتر از بالاترین سطح آن در دسامبر باقی مانده و ارزش بازار آن به حدود ۱.۴ میلیارد دلار کاهش یافته است.

گالا یک پروژه بلاک چین در دسته بازی های آنلاین است. این پلتفرم توسط یکی از بنیانگذاران Zynga راه اندازی شد، شرکتی که اخیرا توسط Take-Two Interactive خریداری شده است. گالا این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از توکن گالا، بازی‌های آنلاین انجام داده و پاداش بگیرید. این توکن هم در شبکه ERC و هم BEP۲۰ موجود بوده و مورد معامله قرار میگیرد.

بزرگترین تحول سال جاری برای گالا را میتوان راه اندازی بلاکچین اختصاص آن دانست که در حقیقت، یک پلتفرم غیر متمرکز است که سریعتر از پلتفرم های موجود عمل خواهد کرد. مهمتر از همه، استفاده از این بلاکچین بسیار هزینه کمتری برای معاملات به نسبت سایر بلاکچین های موجود در بر خواهد داشت.

مانند همه ارزهای دیجیتال، گالا نیز طی چند ماه گذشته با نگرانی سرمایه گذاران در مورد تصمیمات فدرال رزرو با مشکل مواجه شده است. انتظار می رود فدرال رزرو امسال افزایش نرخ بهره را آغاز کند. همچنین نگرانی هایی در مورد موفقیت و آینده بازی های بلاک چین با توجه به ریزش های اخیر بازار کریپتو وجود دارد. علاوه بر این، فعالیت در برخی از اکوسیستم های بازی های بلاکچینی موجود مانند Axie Infinity نیز به وجود آمده است. همچنین، سرمایه گذاران نگران وضع احتمالی مقررات سختگیرانه جهانی در این صنعت هستند.


پیش بینی قیمت گالا

ادامه حرکت ارز دیجیتال «گالا» در کانال نزولی| تحرکات گالا موقتی است


نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت گالا طی چند ماه گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. در طول مسیر، گالا یک کانال نزولی را تشکیل داد که به رنگ سبز نشان داده شده است. اخیراً این ارز به زیر قسمت پایین این کانال و همچنین به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود رفته است.

گالا اما اکنون در تلاش است تا سمت پایین کانال نزولی را آزمایش کند. این تحرکات می تواند نشانه شکل گیری یک الگوی شکست و تست مجدد باشد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که گالا به احتمال زیاد روند نزولی را از سر گرفته و سطح مرجع بعدی در پایین ترین سطح هفته گذشته در ۰.۱۵ دلار باشد. البته اگر قیمت به بالای ۰.۲۵ دلار برسد، این فرضیه باطل خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۱٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha