۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا
از فردا آغاز می شود؛

فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا

گروه خودروسازی سایپا در اجرای سیاست تداوم عرضه خودرو به بازار به صورت هفتگی، ثبت‌نام فروش فوق العاده ۶ محصول خود را از فردا (پنجشنبه هفتم بهمن) آغاز می‌کند.

به گزارش بازار، گروه خودروسازی سایپا هر هفته پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خود را انجام می‌دهد لذا متقاضیان محصولات این گروه از ۸ صبح فردا پنج شنبه به مدت دو روز می‌توانند درباره ثبت نام محصول مورد نظر خود، اقدام کنند.

در طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا، خودروهای کوییک با گیربکس معمولی با قیمت یک میلیارد و ۶۵۸ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال، کوییک R با گیربکس معمولی یک میلیارد و هفتصد و پنجاه و شش میلیون و نهصد و پنجاه هزار ریال، تیبا EX ۲ رینگ فولادی یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون و هفتصد و هفتاد هزار ریال، سایپا SE ۱۵۱ موتور M ۱۳ با قیمت یک میلیارد و ۴۶۹ میلیون و ده هزار ریال و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک با قیمت دو میلیارد و ۷۴۶ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال و تیبا sx با موتور M۱۵ با قیمت یک میلیارد و ۱۸۱ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال عرضه می‌شود.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌توانند ثبت نام و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می‌بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق‌العاده محصولات سایپا، ۹۰ روز است.

کد خبر: ۱۳۱٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha