۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
سقوط قیمت VeChain ادامه خواهد داشت| چشم انداز Vet روشن نیست
تحلیل بازار رمزارزها؛

سقوط قیمت VeChain ادامه خواهد داشت| چشم انداز Vet روشن نیست

افت ارزش ارز Vet در حالی رخ داده که قیمت این ارز طی روزهای گذشته به پایین ترین سطح خود از جولای سال گذشته تا به امروز رسیده و به نظر میرسد کاهش قیمت همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار، با کاهش تقاضا در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ارز دیجیتال «وی چین» (VET) در یک روند نزولی قوی قرار گرفته است. هم اکنون ارزVET باقیمت ۰.۰۵۰ دلار معامله می شود که حدود ۸۲ درصد کمتر از بالاترین سطح قیمت خود در سال ۲۰۲۱ است. قیمت VET نزدیک به پایین ترین سطح قیمت این ارز از مارس سال گذشته در نوسان بوده و دارای ارزش کل بازار بیش از ۳.۳ میلیارد دلار است.

VET زمانی یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در جهان محسوب میشد و در رتبه بندی ارزهای دیجیتال و جستجوهای گوگل و رسانه های اجتماعی به نوعی ترند محسوب می شد. در نتیجه، قیمت آن افزایش یافت و ارزش کل بازار آن به بیش از ۶ میلیارد دلار رسید.

اما باید بدانیم VET نسبتاً با سایر ارزهای رمزپایه محبوب مانند اتریوم و سولانا متفاوت است؛ چراکه در صنعت مدیریت زنجیره تامین مشارکت داشته و به بسیاری از شرکت ها، راه حل های مدیریت بلاکچینی را تحت قالب پروژه های بزرگ آموزش می دهد.

LVMH، Walmart و BMW تنها برخی از شرکت هایی هستند که مدیریت بلاکچین VeChain را پذیرفته اند.

با این حال، اخیراً قیمت VeChain در پی کاهش تقاضا برای این ارز به شدت کاهش یافته است. این کاهش البته تا حدودی در قیاس با عملکرد کلی سایر ارزهای دیجیتال و کاهش قیمت کلی بازار منطبق است. اما در کنار ریزش بازار، کاهش محبوبیت VeChain یکی دیگر از دلایل افت قیمت آن است که دلیل این امر نیز ظهور ارزهای بزرگ بیشتری مانند آوالانچ، سولانا و لونا است.
پیش بینی قیمت Vet

سقوط قیمت VeChain ادامه خواهد داشت| چشم انداز Vet روشن نیست


با مراجعه به نمودار روزانه، شاهد آن هستیم که قیمت VET طی چند ماه گذشته کاهش چشمگیری داشته است. این کاهش در آخر هفته شتاب گرفته و قیمت به زیر سطح حمایت اصلی خود در نقطه ۰.۰۵ دلار رسید که پایین‌ترین سطح در جولای سال گذشته محسوب می شود. اکنون قیمت Vet به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود سقوط کرده است. همچنین زیر خط گردن الگوی سر و شانه ها در حال حرکت است.

بنابراین، قیمت vet به احتمال زیاد باز هم سقوط خواهد کرد؛ چراکه خرس ها حمایت کلیدی بعدی خود را در ۰.۰۳۵ دلار هدف قرار داده اند. البته حرکت به سطح بالای مقاومت ۰.۰۶ دلار این دیدگاه را باطل می کند.

کد خبر: ۱۳۱٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha