اتاق بازرگانی و حیاط خلوت‌های دولت قبلی مصونیت ندارند
نماینده مردم قائنات در مجلس:

اتاق بازرگانی و حیاط خلوت‌های دولت قبلی مصونیت ندارند

اسحاقی، نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اتاق بازرگانی و حیاط خلوت‌های اقتصادی دولت‌های یازدهم و دوازدهم مصونیت ندارند و باید پاسخگو باشند.

به گزارش بازار، سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با بیان اینکه امروز مبارزه با فساد در کشورمان تحریف می‌شود، اظهار داشت: امروز چه شده است که لرزه بر پیکر مفسدان اقتصادی دولت‌های یازدهم و دوازدهم افتاده است!؟

وی ادامه داد: چند ماه قبل طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی و نحوه اجرای قانون هزینه‌های اتاق را تصویب کردیم، می‌خواستند ما را قانع کنند اما نتوانستند و کوتاه نیامدیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیروز به هیأت رئیسه آمده بودند که عذرخواهی کنند و با صحبت مسأله را حل کنند؛ عذرخواهی چه فایده‌ای به حال آن مردی دارد که به خاطر شرایط اقتصادی کلیه‌اش را فروخت یا خودکشی کرد؟

اسحاقی تصریح کرد: امروز اتاق بازرگانی و حیاط خلوت‌های اقتصادی دولت‌های یازدهم و دوازدهم مصونیت ندارند و باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: کسی را می‌شناسم که ۴۷ تن زعفران در انبارش احتکار کرده و هر شب تهدید می‌کند که با ورود این زعفران‌ها به بازار اقتصاد را مختل می‌کند؛ ما اجازه نخواهیم داد این مفسدان با منافع ملی بازی کنند و نخواهیم گذاشت مجلس درگیر حاشیه‌ها شود.

کد خبر: ۱۳۱٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha