۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
صنایع قزوین مشکل برق نخواهند داشت/ افتتاح ۲ پست جدید تا پایان امسال
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان:

صنایع قزوین مشکل برق نخواهند داشت/ افتتاح ۲ پست جدید تا پایان امسال

قزوین- خلجی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و افتتاح دو پست جدید برق تا پایان سال هیچ کدام از صنایع قزوین در استان مشکلی در خصوص تامین برق نخواهند داشت.

علی خلجی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از مهم ترین رویکردهای ما برای استان قزوین تامین برق مورد نیاز برای صنایع و واحدهای تولیدی است و در این خصوص نیز اقدامات موثری طی چند سال گذشته اجرایی شده است.

وی گفت: امروز این اطمینان وجود دارد که سرمایه گذاران برای فعالیت صنعتی و اقتصادی در استان قزوین با مشکل برق مواجه نخواهند بود و با احداث دو پست برق سیار ۶۲ کیلو ولت با ظرفیت ۲۵ مگاوات در شهرک های صنعتی حکیمیه و شال قزوین نیز مشکلات موجود در این بخش مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان افزود: تا چند ماه آینده و قبل از پایان سال این دو پروژه جدید با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

خلجی بیان کرد: همچنین احداث پست برق در شهرک هیا صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج و حیدریه نیز برای سال آینده در دستور کار قرار گرفته است که با اولویت سنجی و برنامه ریزی های مدون در سال آینده اجرایی خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۱٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha