۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
«سعید محمد» از واحدهای تولیدی در قم بازدید کرد
در قالب سه‌شنبه‌های اقتصادی؛

«سعید محمد» از واحدهای تولیدی در قم بازدید کرد

قم- دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و معاون رئیس جمهور با سفر به قم از واحدهای تولیدی فعال در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید محمد که امروز سه‌شنبه به قم سفر کرده است با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با تعدادی از فعالان اقتصادی و صاحبان شرکت‌های مستقر در این شهرک صنعتی دیدار و گفت وگو کرد.

وی همچنین در این دیدار که در قالب سه‌شنبه‌های اقتصادی استان و با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم و تعدادی از مدیران اقتصادی استان انجام شد از ۵ واحد فعال و نیمه فعال منطقه بازدید کرد و در جریان موانع تولید و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در منطقه اقتصادی سلفچگان قرار گرفت.

«سعید محمد» از واحدهای تولیدی در قم بازدید کرد

شرکت شیمی در سلف (تولید کننده هیدروکربن های سبک و سنگین)، شرکت تولیدی سروش خودرو دیزل(تولید کننده انواع خودروهای هیوندا) از جمله شرکت هایی بود که توسط دبیر شورای عالی مناطق آزاد مورد بازدید قرار گرفت.

رفع تعهد ارزی، نداشتن معافیت مالیاتی، واردات کالای مشابه داخلی، تأمین نیروی انسانی، هزینه بالای گواهی تولید در منطقه ویژه و تأخیر در استرداد مالیات بر ارزش افزوده مهمترین مشکلاتی بود که تولیدکنندکان در این بازدید مطرح کردند.

«سعید محمد» از واحدهای تولیدی در قم بازدید کرد

کد خبر: ۱۳۱٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha