۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
 ارزش واقعی سهام عدالت بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان است
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت:

ارزش واقعی سهام عدالت بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور اررزش واقعی سهام عدالت را بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان ذکر کرد و از مردم خواست از فروش این دارایی ارزشمند خودداری کنند.

عسگر توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به وضعیت خراب بازار سهام و بورس به مردم توصیه کرد تا از فروش سهام خودداری کنند، درباره تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان اظهار داشت: شرکت سپرده گذاری سرمایه گذاری باید نسبت به بازگشایی سامانه و تعیین تکلیف این قشر اقدام کند.

وی با عنوان اینکه پیگیر آن هستیم تا پایان سال وضعیت تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان انجام شود، گفت: به دلیل نامناسب بودن وضعیت بازار سهام عدالت و بورس، برخی از نمادهای بورسی را بستیم زیرا برخی تلاش می کنند سهام های ارزشمند را از دست مردم خارج کنند.

وی با اشاره به اینکه ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی بیش از ۱۲ میلیون تومان است، گفت: این درحالی که ارزش واقعی سهام عدالت بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان است.

توکلی همچنین درباره تغییر مدیریت سهام عدالت نیز گفت: این مسئله باید در جلسات کارشناسی مطرح و بررسی شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت بابیان اینکه شاهد تماس گرفتن برخی سودجویان با مردم برای واریز سود سهام عدالت هستیم از مردم خواست تا با این گونه افراد همکاری نداشته باشند زیرا سودجویی و کلاهبرداری محسوب می شود.

کد خبر: ۱۳۱٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha