۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
۱۲ گوشی جدید شیائومی در راه بازار| آیا غول چینی در پی رکورد زدن است؟
بازار خبر می دهد؛

۱۲ گوشی جدید شیائومی در راه بازار| آیا غول چینی در پی رکورد زدن است؟

منابع خبری نزدیک به شیائومی از تلاش این شرکت برای عرضه دستکم ۱۲ مدل گوشی جدید به بازار در سال جاری میلادی خبر دادند که می تواند منجر به ثبت رکوردی جدید برای این غول چینی شود.

به گزارش بازار، منابع خبری نزدیک به شیائومی از تلاش این شرکت برای عرضه دستکم ۱۲ مدل گوشی جدید به بازار در سال جاری میلادی خبر دادند که می تواند منجر به ثبت رکوردی جدید برای این غول چینی شود.

وب سایت «دیجیتال چت استیشن» با انتشار گزارشی، به دوازده گوشی که قرار است توسط شیائومی به بازار عرضه شوند، اشاره کرده است. البته فعلا نام تجاری این گوشی های جدید به بیرون درز نکرده و تنها به صورت اسمای رمزی در مورد آنها گمانه زنی می شود.

با استفاده از نسخه‌ای که به صورت ماشینی ترجمه شده، نام‌های رمز «munch»، «rubens»، «matisse» و «fog» احتمالاً به سری Redmi K۵۰ از جمله K۵۰، K۵۰ Pro، K۵۰ Pro Plus و K۵۰ اشاره دارد.

طبق گزارش‌ها، این گوشی‌ها در اواسط تا اواخر فوریه وارد بازار خواهند شد و از ترکیبی از چیپ‌ست‌های Snapdragon ۸۷۰، Dimensity ۸۰۰۰ و Dimensity ۹۰۰۰ در آنها استفاده شده که همگی از سطح عملکرد بالایی برخوردار هستند.

گفته می‌شود در مرحله بعد، گوشی‌های با اسم رمز «thor» و «loki» پرچم‌دارهای متمرکز بر دوربین و مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هستند که در حال حاضر برترین چیپست اسنپدراگون در جهان به حساب می آید. اینها تاکنون نامی ندارند؛ اما احتمالاً می‌توانند اعضای خانواده سری Xiaomi ۱۲ باشند. البته ما هنوز منتظر شیائومی ۱۲ اولترا هستیم، که تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که دوربین آن برآمدگی بزرگی خواهد داشت.

احتمالاً شیائومی «می میکس فلیپ» و شیائومی «میکس فولد ۲» نیز دو محصول تاشو شیائومی هستند که امسال به بازار عرضه خواهند شد.

آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین محصولات این غول چینی نیز «zizhan»، «zijin»، «taoyao» و «opal» هستند که ظاهرا از چیپ‌ست‌های سری Snapdragon ۷ در آنها استفاده شده است. مشخصات فنی این گوشی ها با شیائومی ۱۲ لایت مطابقت دارد. اما این احتمال نیز وجود دارد که یک یا چند مورد از آنها متعلق به سری Redmi Note ۱۲ باشند.

کد خبر: ۱۳۱٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha