۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
تهاتر نفت با بدهی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی
رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد

تهاتر نفت با بدهی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تلاش وزارت نفت برای تهاتر نفت با بدهی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن تشکر از وزیر نفت جهت همکاری برای تهاتر نفت با بدهی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی گفت: خوشبختانه شاهدیم وزارت نفت، برای تهاتر نفت جهت اجرای پروژه‌های عمرانی و پرداخت بدهی پیمانکاران همکاری بسیار خوبی داشته و در کنار صادرات و فروش نفت، با دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران بزرگ کشور برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیز نفت تهاتر کرده که امری مطوب و قابل تقدیر است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: موضوع تهاتر نفت با بدهی پروژه‌های عمرانی در قانون بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده و همچنین دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ نیز به امر تامین منابع مالی پروژه‌ها با تهاتر نفت، توجه داشته است.

رضایی کوچی همچنین با اشاره به همکاری وزارت نفت برای تحویل قیر به دستگاه‌های اجرایی کشور، گفت: بر اساس قانون بودجه سال جاری وزارت نفت مکلف بود مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان مواد اولیه قیر وی. بی (وکیوم باتوم)، نفت خام را برای اجرای پروژه‌های راهسازی و عمرانی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهد، این رقم در بودجه سال ۱۴۰۱ به رقم ۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که در تکمیل پروژه‌های عمرانی نقش موثری خواهد داشت.

کد خبر: ۱۳۱٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha