۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
رفع مشکل قطعی آب شرب ۸۲ روستای استان کرمانشاه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه خبر داد

رفع مشکل قطعی آب شرب ۸۲ روستای استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: آب آشامیدنی ۸۲ روستای استان کرمانشاه که به علت بارش برف و برودت هوا قطع شده بود، مجدد وصل شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان کرمانشاه،علیرضا کاکاوند با اشاره به بارش نزولات آسمانی طی هفته گذشته در استان، بیان کرد: بارش برف و برودت هوا موجب وارد آمدن خساراتی به تاسیسات آبرسانی استان شد که به موجب این اتفاق آب شرب ۱۰۷ روستا در سطح استان قطع شد.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت آبفای استان در آماده باش کامل بود، افزود: با تلاش ۱۱ اکیپ از پرسنل این شرکت در حال حاضر مشکل قطع آب شرب در ۸۲ روستای شهرستان‌های کرمانشاه، دالاهو، جوانرود، روانسر، پاوه، سنقر و کلیایی، گیلانغرب، کنگاور، صحنه، اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب پس از ۲۴ ساعت مرتفع شده است.

وی با اشاره به مسدود بودن جاده دسترسی به تاسیسات آبرسانی روستاهای باقی مانده و قطع برق تاسیسات این روستاها، تصریح کرد: تلاش کارکنان این شرکت برای رفع مشکل ۲۵ روستای باقی مانده و خدمات رسانی به آن‌ها ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و احتمال بروز حادثه یخ زدگی تاسیسات، اکیپ‌های حوادث و اتفاقات این شرکت در سطح استان به صورت مستمر از تاسیسات آبرسانی بازدید به عمل آورده تا در صورت بروز مشکل بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام کنند.

کد خبر: ۱۳۱٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha