۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
اعتبارات دولتی برای جبران خسارت‌های کشاورزان سیل زده توزیع می‌شود
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

اعتبارات دولتی برای جبران خسارت‌های کشاورزان سیل زده توزیع می‌شود

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بر اساس اعلام وزیر جهادکشاورزی اعتبارات مصوب دولت برای جبران خسارات ناشی از سیل‌های اخیر پس از ابلاغ سریعا در مناطق سیل زده توزیع می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۳ بهمن‌ماه) کمیسیون متبوع خود با حضور وزیر جهاد کشاورزی، گفت: ساداتی نژاد با حضور در جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس به سوالات و ابهامات نمایندگان به ویژه در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و محدودیت‌های اعمال شده در خصوص صادرات فلفل دلمه به کشور روسیه پاسخ‌هایی را ارائه کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌های وزیر جهاد کشاورزی شرایط صادرات مجدد فلفل دلمه رو به بهبود است و محصولات ایرانی کیفیت بسیار بالاتری از محصولات کشورهای رقیب دارد، ادامه داد: سازمان حفظ نباتات در حال مدیریت استفاده از سموم مورد ابهام روس‌ها در جریان تولید محصولات گلخانه‌ای است تا این ابهام برطرف شود و صادرات فلفل دلمه ایرانی همانند گذشته به کشورهای منطقه صادر شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی در خواست کردند تا به کشاورزان خسارت دیده در سیل‌های اخیر در زمینه بازپرداخت تسهیلات دریافتی آنها کمک شود، عنوان کرد: بر اساس اعلام ساداتی‌نژاد موضوع کمک به کشاورزان خسارت دیده در خصوص پرداخت تسهیلات در دولت در حال بررسی است و هیات دولت برای جبران خسارات ناشی از سیل اعتبارات خوبی را مصوب کرده است.

آزادی خواه، ادامه داد: بر اساس اعلام وزیر جهادکشاورزی اعتبارات مصوب دولت برای جبران خسارات ناشی از سیل‌های اخیر پس از ابلاغ سریعا در مناطق سیل زده توزیع می‌شود.

کد خبر: ۱۳۱٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha