۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
ارز دیجیتال برزیلی «داک کوین» از آغاز ارائه خدمات مبادلات مالی در آمریکا و اروپا خبر داد

ارز دیجیتال برزیلی «داک کوین» از آغاز ارائه خدمات مبادلات مالی در آمریکا و اروپا خبر داد

شرکت برزیلی ارائه‌دهنده خدمات مالی دیجیتال داک کوین از آغاز ارائه خدمات مبادلات مالی بین المللی در آمریکا و اروپا خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت برزیلی ارائه‌دهنده خدمات مالی دیجیتال داک Dock با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال در اروپا و آمریکای لاتین، از این پس از این ابزار مالی جدید برای پردازش حواله‌های بین‌المللی خود استفاده خواهد کرد.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی داک، از این پس، رئال برزیل به بیت کوین و سپس به ارز دیگری مانند دلار تبدیل شده و از طریق مشتریان داک به دست کاربران نهایی خواهد رسید.

فردریکو آمارال، رئیس بخش محصولات و فناوری داک طی مصاحبه ای در همین خصوص به رویترز گفت: «این یک راه سریع و ارزان برای ارسال حواله خواهد بود».

گفتنی است نقل و انتقالات بین‌المللی از طریق فین‌تک‌هایی مانند Remessa Online و Wise که خدمات مالی را ارزان‌تر و سریعتر از بانک های برزیلی ارائه می دهند، طی ماه های اخیر رونقی چشمگیر داشته است.

داک که خود نیز صاحب ارزی دیجیتال به همین نام است، موفق شد در دسامبر سال گذشته میلادی برای فعالیت خود در برزیل، از بانک مرکزی این کشور مجوز فعالیت خود را دریافت نماید.

در ماه جولای ۲۰۲۰، رویترز گزارش داد که داک با برخی بانک‌های آمریکایی را برای عرضه اولیه عمومی (IPO) ارز خود قرارداد امضا کرده است.

به گفته آمارال، ورود به بازار مالی ایالات متحده یک مسیر طبیعی برای این شرکت محسوب می شود، اما عجله ای برای این اقدام وجود ندارد؛ چراکه به گفته وی، این شرکت هنوز بخشی از ۱۷۰ میلیون دلاری که در پایان سال ۲۰۲۰ از سرمایه گذارانی مانند Temasek، Viking Global و Sunley House دریافت کرده را برای پیشبرد اهداف خود در اختیار دارد.

کد خبر: ۱۳۱٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha