۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
فردا؛ اعلام نتایج قرعه کشی ۶ محصول سایپا در ۲ طرح پیش فروش

فردا؛ اعلام نتایج قرعه کشی ۶ محصول سایپا در ۲ طرح پیش فروش

قرعه کشی دو طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید شش محصول سایپا در هفته اول بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان ساعت ۸ صبح چهارم بهمن در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می‌شود.

به گزارش بازار، قرعه کشی دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۶ محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، کوییک. اس، شاهین. جی، ساینا. اس و سایپا ۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر پیش فروش یک ساله سایپا ۹۸ هزار و ۶۷۵ نفر شرکت کردند که ۹۶ هزار و ۲۹۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۵ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۳۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح دو هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو شاهین. جی عرضه می‌شود. علاوه بر این دو هزار و ۷۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، هزار و ۷۰۰ دستگاه کوییک. آر، هزار و ۸۰۰ دستگاه کوییک. اس، ۶ هزار و ۱۰۰ دستگاه ساینا. اس و ۵۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود.

همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ۲۸ هزار و ۹۶۸ نفر شرکت کردند که ۲۶ هزار و ۹۳۲ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۲هزار و ۵۰۰ خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی و رزرو مشخص شدند.

اسامی منتخب دو طرح پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا -دو شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح پیش فروش، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۳۱٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha