۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
تولیدات کارخانه مبل و منبت ملایر تا شب عید پیش فروش شده است
رئیس انجمن تولید و صادرکنندگان مبل و منبت همدان:

تولیدات کارخانه مبل و منبت ملایر تا شب عید پیش فروش شده است

همدان - قنبری، رئیس انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان مبل و منبت استان همدان گفت: لیست فروش تولیدات کارخانه مبل و منبت ملایر که مالک آن هستم تا شب عید تکمیل است.

ناصر قنبری از فعالان عرصه صنعت چوب در شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از ۶ سال قبل به این نتیجه رسیدیم که تلاش فردی برای حل مشکلات صنعت چوب در شهرستان ملایر جواب نمی دهد، گفت: طی رایزنی های صورت گرفته دو انجمن راه اندازی شد که بخشی از فرایند ایجاد انجمن مبل و منبت شهرستان ملایر توسط اتاق بازرگانی استان همدان به سرانجام رسید.

وی بابیان اینکه طی این ۶ سال گذشته ۲۷ هزار ثانیه تبلیغات تلویزیونی سراسری گرفتیم بدون اینکه ریالی حق تبلیغ پرداخت کنیم، افزود: کاری که به صورت جمعی صورت پذیرد نتیجه بخش خواهد بود هر چند شاید در ابتدا کمی مشکل باشد که آن هم به احتمال زیاد بر اساس اختلاف سلیقه ای که بین اعضاء وجود دارد شکل می گیرد اما از این مطلب که بگذریم تشکیل انجمن ها و تشکل ها انجام کارها را سرعت می بخشد.

تعداد مشتریانی که از شهرهای دیگر برای خرید مبل به ملایر مراجعه می کنند شاید بتوان گفت از تعداد مراجعه کنندگان به بازار جردن و یافت آباد تهران هم بیشتر است

این فعال عرصه مبل و منبت در ملایر با اظهار اینکه بازار مبلی که در شهرستان ملایر وجود دارد در کشور بی نظیر است؛ یادآوری کرد: تعداد مشتریانی که از شهرهای دیگر برای خرید مبل به ملایر مراجعه می کنند شاید بتوان گفت از تعداد مراجعه کنندگان به بازار جردن و یافت آباد تهران هم بیشتر است.

قنبری در ادامه با اظهار اینکه حتی معاون وزیر هم برای خرید مبل به شهرستان ملایر مراجعه می کند، اضافه کرد: در حال حاضر به دنبال شناسایی بازار خارجی و صادرات هستیم و امیدواریم که در زمینه صادرات به رکوردهای خوبی برسیم ولو اینکه دو سه سال هم به طول بیانجامد ولی در هر صورت نتیجه خوبی از این فرایند استحصال می شود.

این فعال مبل و منبت شهرستان ملایر با عنوان اینکه با انجام کارها به صورت جمعی به نتایج خوبی می رسیم، گفت: با تشکیل انجمن نباید توقع داشت که به سرعت کارها و اقدامات جمعی به ثمر بنشیند و اصلا نباید برای آن زمان تعیین کرد چراکه ثمرات این امر در آینده خود را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه ما در مبل و منبت شهرستان ملایر برند جهانی منبت را و همچنین برند ملی را هم بدست گرفته ایم؛ اضافه کرد: فروش تولیدات کارخانه مبل و منبت ملایر که مالک آن هستم تا شب عید تکمیل است که این اتفاق نتیجه کار جمعی است و به همین خاطر لازم است انجمن صنعتگران چوب استان تشکیل شود.

۳۰ هزار واحد صنفی، کاری، توزیعی و صنعتی چوب در استان همدان فعال است و در این راستا ۱۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم با صنعت چوب در تماس هستند

این فعال حوزه مبل و منبت در شهرستان ملایر با عنوان اینکه استان همدان از نظر صنعت چوب باید در کشور حرف اول را بزند، عنوان کرد: طبق آمار ۳۰ هزار واحد صنفی، کاری، توزیعی و صنعتی چوب در استان همدان فعال است و در این راستا ۱۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم با صنعت چوب در تماس هستند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر در شهرستان ملایر یک راسته بازاری در اختیار مبل و صنایع چوبی قرار گرفته، عنوان کرد: در شهر همدان چنین راسته ای برای فروش صنایع چوبی وجود ندارد که ایجاد آن احساس می شود

کد خبر: ۱۳۱٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha