۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
۲۰ طرح صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در ایلام وجود دارد
رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت ایلام:

۲۰ طرح صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در ایلام وجود دارد

ایلام- کاویانی، رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: هم اکنون ۲۰ طرح صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در ایلام وجود دارد.

بهروز زرین کاویانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ۲۰ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد با سرمایه گذاری ۱۹۰ هزار میلیارد ریال در سطح استان در حال اجرا است.

وی افزود: با راه اندازی کامل این طرح های صنعتی می توان شاهد ایجاد اشتغال مستقیم جدید برای یک هزار و ۲۸۳ نفر در سطح استان ایلام باشیم.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت استان ایلام در پایان تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۲۳۰ فقره جواز تاسیس صنعتی جدید نیز در ایلام با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال و اشتغال سه هزار و ۶۶۲ نفر صادر شده که می توانند در رونق اقتصادی و صنعتی استان و رفع مشکلات بیکاری نقش ارزنده های داشته باشند.

زرین کاویانی گفت: در حال حاضر حجم سرمایه‌گذاری پیش بینی شده در ۴۲۳ جواز تاسیس فعال و صادره استان بیش از ۳۱۴ هزار میلیارد ریال است که پیش بینی شده در صورت راه اندازی این طرحهای صنعتی، مشکلات بیکاری استان تا حجم بالایی از طریق حوزه صنعت استان مرتفع شود.

وی ادامه داد: طرحهای فوق در حوزه های مختلف از جمله صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، کانی های غیرفلزی، صنایع فلزی، نساجی و پوشاک، صنایع معدنی، پتروشیمی و صنایع شیمیایی و پائین دست پتروشیمی ، چوب و صنایع سلولزی و... بوده که متناسب با پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری استان هستند.

زرین کاویانی گفت: بیش از ۶۰ درصد مجوزهای تاسیس صادره در خارج از مرکز استان و در سطح سایر شهرستانها است که فرصت مناسبی برای توسعه متوازن سرمایه‌گذاری صنعتی در استان است.

کد خبر: ۱۳۱٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha