۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
خسارات طوفان به شبکه برق استان سمنان/ بروز ۴۵۰ میلیارد ریال خسارت در ساعات اولیه
سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

خسارات طوفان به شبکه برق استان سمنان/ بروز ۴۵۰ میلیارد ریال خسارت در ساعات اولیه

سمنان- حسینی نژاد، سرپرست شرکت توزیع برق سمنان از بروز خسارات عمده به تاسیسات برق رسانی استان در پی بارش برف و کولاک شدید خبر داد و گفت: چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد خسارات اولیه شده است.

سید محمد حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بارش برف و کولاک شدید از روز پنجشنبه به بروز خسارات وسیعی به شبکه برق رسانی استان سمنان منجر شده است، تاکید کرد: در بسیاری مناطق شاهد قطعی برق بودیم.

وی با بیان اینکه تلاش برای برطرف کردن و برف و کولاک روزهای گذشته در سطح استان از همان ساعات ابتدایی در عین خرابی هوا آغاز شد، تاکید کرد: طی براورد های اولیه در همان ساعات نخستین روز گذشته مشخص شد که چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال خسارات به سیستم برق استان وارد شده است.

سرپرست شرکت برق استان سمنان با بیان اینکه سوختگی یک دستگاه ترانس به ظرفیت ۱۰۰ کیلوولت آمپر یکی از عمده ترین این خسارات بود، گفت: در برخی شهرها تیرهای برق به روی زمین و درختان افتاده بودند که کار را برای همکاران ما دشوار می ساخت.

حسینی نژاد با بیان اینکه دامغان و شاهرود بیشترین میزان خسارت را دیده بودند، گفت: بیش از ۶۵ مورد سیم پارگی ناشی از شکستگی و سقوط اشیاه بر روی خطوط برق در استان گزارش شد که نسبت به رفع خرابی ها اقدام شده است.

وی با بیان اینکه شکستگی ۱۶ اصله پایه، ۱۹ مورد کج شدن پایه های برق و اصلاح شش هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف از دیگر اقداماتی بود که صورت گرفت، گفت: ۲۶ گروه اجرایی در سطح استان سمنان کار تصحیح شبکه را بر عهده داشتند.

کد خبر: ۱۳۰٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha