۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
محدودیت در گاز رسانی به بخش‌های صنعتی و تولیدی استان سمنان
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبر داد؛

محدودیت در گاز رسانی به بخش‌های صنعتی و تولیدی استان سمنان

سمنان- اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از محدودیت در گاز رسانی به بخش‌های صنعتی و تولیدی استان خبر داد و گفت: این تصمیم در پی افزایش میزان مصرف گاز اخذ شده است.

محمد اعوانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برودت شدید هوا طی ۴۸ ساعت گذشته سبب افزایش مصرف گاز در سطح استان سمنان شده است، بیان کرد: در پی تداوم سرمای هوا، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، برخی محدودیت ها در گاز رسانی به بخش های تولیدی استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار مترمکعب گاز توسط بخش خانگی استان مصرف شده که در نوع خود قابل توجه است، تاکید داشت: برودت هوا میزان مصرف گاز در استان سمنان افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه افزایش مصرف سبب شد تا صنایع با محدودیت‌هایی روبرو شوند، گفت: قطعی گاز در برخی ساعات در واحدهای صنعتی استان به صورت کنترل شده اعمال شده است.

اعوانی با بیان اینکه گاز برخی صنایع در برخی از ساعت‌های تولید قطع شده است، گفت: امیدواریم با کاهش مصرف و صرفه‌جویی بتوانیم مجددا روال را به گذشته باز گردانیم چرا که از لحاظ تامین گاز خانگی در استان مشکلی وجود نداشته و محدودیتی نداریم.

کد خبر: ۱۳۰٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha