۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
اهتمام جدی شهرداران بر مسایل مرتبط با فاضلاب و ایمنی شهرها
معاون اول رئیس جمهور خواستار شد

اهتمام جدی شهرداران بر مسایل مرتبط با فاضلاب و ایمنی شهرها

مخبر، معاون اول رئیس جمهور، اهتمام جدی شهرداران بر مسایل مرتبط با فاضلاب و ایمنی شهرها را خواستار شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاول اول رئیس جمهور، محمد مخبر در دیدار عصر امروز (شنبه) با تعدادی از شهرداران کلانشهرها ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر بر توجه ویژه شهرداری‌ها به مسایل مرتبط با فاضلاب و ایمنی شهرها تأکید کرد و گفت: شهرداران کشور باید دقت کافی را در هزینه کرد منابع لحاظ کنند.

در این جلسه علیرضا زاکانی شهردار تهران گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه گذشته ارائه و توضیحاتی در خصوص آخرین پیگیری‌های صورت گرفته مطرح کرد.

در این نشست همچنین پیشنهادات و اصلاحات مورد نظر شهرداران کلانشهرها در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۱ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

تعیین تکلیف قدرالسهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده، امکان سرمایه گذاری شهرداری ها، موضوع آرا سنواتی کمیسیون ماده ۱۰۰، شفاف سازی قدرالسهم و حق و حقوق قانونی شهرداری‌ها از جرایم رانندگی، موضوعات مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی، مسایل مرتبط با توسعه شبکه فاضلاب، رعایت آیین نامه معاملات شهرداری‌ها در ثبت سامانه دولتی و تهاتر بدهی‌های دولت به شهرداری‌ها از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۳۰٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha